Nekromanti Codex åtta

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Bosse/Anders skrev att Codex ska komma i mitten av maj. Men jag har inte fått den. När kommer den?

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Kom från tryckeriet förra veckan...så kommande vecka bör den komma ut till prenumeranterna...om de inte redan fått den i fredags...

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Mikael Sol

Swordsman
Joined
24 Mar 2001
Messages
404
Location
Stockholm

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Det är väl de dom vill, de satans kapitalisterna!!! att vi prenumeranter ska lockas av frestelsen och inhandla ett exemplar Codex extra.. (nej, jag skämtar bara).
Men jag tycker det är mycket dåligt att vi inte får tidningen först:(

Ezping Orm
 

Mikael Sol

Swordsman
Joined
24 Mar 2001
Messages
404
Location
Stockholm
"Men jag tycker det är mycket dåligt att vi inte får tidningen först:("

tråkigt är det, men om jag har förstått det rätt så ska vi få nått extra med varje codex. något som inte de stackarna som köper lösnummer får!!

jag vill ha en sån där pinne med en propeller på som man snurrar i handflatan och som sen flyger i väg. de är koola!!

MVH/Sol
<A HREF="http://www.angelfire.com/art/heartcomics" target="_new">http://www.angelfire.com/art/heartcomics</A>
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Propellrar på pinnar [OT]

Jag har en! /images/icons/smile.gif

Codex #008 kommer i brevlådorna på måndag (alltså i morgon) efter vad jag hört.

/Seinet Wintermute - Har spelat jättemycket Neotech idag... /images/icons/smile.gif

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Samma här...

Det borde vara ytterligare en av dom härliga fördelarna som finns att prenumerera (se i tidningarna)... /images/icons/wink.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Tellus då?

Var det inte så att bara prenumeranter och ett fåtal butiks-inhandlare fick det spelet???

->>Magnus<<- (som undrar hur länge man kan vänta med betalningen till sin prenumeration)

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Köpte den på Comedia i Göteborg... [NT]

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv! (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: Tellus då?

Eh … jag fick Codex 7 gratis på Tradition i Stockholm, INKLUSIVE Tellus, och det utan att ens köpa något.

/Dante
 

Rikard J

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
109
Location
Borlänge
Skickades till prenumeranter i onsdags eller torsd

Ho ho! Codex 008 skickades från tryckeriet förra veckan, 2 dagar innan posten kom och hämtade resten av tidningarna och körde ut dem. Att butiker på vissa ställen hade tidningen innan prenumeranterna berodde mest på att posten var ohyggligt snabb med att få iväg tidningarna, samt att de tog det långsamt med prenumereringslistan!?! Men men, hoppas ni blir glada när ni väl får tidningen... (Det verkar fakstiskt som om stora posrtbilen åkte ut till butikerna under helgen samtidigt som prenumereringsposten låg och sov).

Layout och Design, Codex (Tillsammans med Johan L)
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Skickades till prenumeranter i onsdags eller torsd

Serietidningarna brukar få iväg det till affärer och prenumeranter samtidigt, men har information för affärerna att inte sätta ut dem i hyllan förrän 2-3 dagar senare...

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: evil dead-tävlingen

Fattar du inte att tävlingarna är ett privelegium för lösnummerköparna /images/icons/wink.gif

Riddaren - inte helt seriös och ingen tidning i brevlådan idag heller

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Ha, I wish! ... (ot)

Jag tror inte att någon anställd på Tradition har en aning om vem jag är (utom möjligen butikschefen i Malmö, men det beror på att jag är bekant med honom sen tidigare).

Jag har en känsla av att jag skulle bli utskrattad om jag klampade in i butiken och krävde gratisprylar för att jag layoutat lite spelmaterial.

Närå, jag bläddrade bara lite i ett ex som låg på disken (tillsammans med jättemånga andra) varpå killen i kassan sa att jag kunde ta en om jag ville.

/Dante

P.S. När är valet till president över världen förresten?
 

Sir Foilan

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
805
Location
Södertälje
Re: Skickades till prenumeranter i onsdags eller torsd

"Serietidningarna brukar få iväg det till affärer och prenumeranter samtidigt, men har information för affärerna att inte sätta ut dem i hyllan förrän 2-3 dagar senare..."

Nu förstår jag inte riktigt. De har alltså valt att priviligiera deras prenumeranter genom att låta dem få tidningen först. Varför i allsin dar skulle man göra det, prenumeranter är väl inget att ha?

/Foilan, King of Warriors of Odin
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Skickades till prenumeranter i onsdags eller torsd

"Nu förstår jag inte riktigt. De har alltså valt att priviligiera deras prenumeranter genom att låta dem få tidningen först. Varför i allsin dar skulle man göra det, prenumeranter är väl inget att ha?"

Prenumeranter är säkra kunder...de har redan betalt för att få sina nummer i brevlådan. De som hamnar i butik, är inte säkert de säljs... ena numret kanske säljs i 100 exemplar och nästa bara i 10...de vet de ju inte innan.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Re: Ha, I wish! ... (ot)

Ja, exakt samma sak hände för mig. Och jag berättade ändå för honom att jag redan hade den! (dom har blivit givmilda på tradition)

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata
 
Top