Läckert! Betyder detta att du själv kommer finnas till hands för att godkänna bilderna och styra upp "looken" så att den blir rätt och cirefalisk?
Nån koll på vem som gör omslagsbilden? Det är ju helt klart att föredra om de fick ett "eget" omslag då jag har svårt att tänka mig att det finns så många färdiga passande bilder.
Gör Alf Svensson sånt också? Annars har ju Kim Vässmar visat sig fullt kapabel i och med Monster i Mundana-omslaget.
Vässmar gjorde ett riktigt bra jobb till MiM......
Varför inte ge honom chansen till Cirefalier? Ja menar han är ju mycket omtyckt och så...
Man ska väll belöna goda arbeten med ett till?
Annars ser jag fram imot Modulen Cirefalier.....
Självklart vill jag ha drakar och Atlasboxen, låt vässmar ta dom iallafall?
Det låter mycket bra!
Speciellt om jag har fattat det rätt och du har ett finger med i bilderna om hur de ska vara... inte för att jag inte litar på Alf då - han har gjort mycket bra bilder hittills. Mycket Eon-stämning över dem.
Längtar redan efter den boken och inte enbart efter bilderna då, utan efter texten med..
Hemskt vänligt av dig att du oroar dig för mitt blodtryck och min stressfaktor. Men jag är faktiskt fullt kapabel att avgöra vad som hinns med och inte hinns med...; )
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.