Nekromanti CHRONOPIA Sökes med ljus och lykta

SirKing

Veteran
Joined
29 Oct 2015
Messages
3
Mina pojk och hans vänner har hört våra berättelser om vida äventyr i Chronopias underbara värld ( kan diskuteras jag vet) så nu vill dom ha tag i böckerna. Finns det någon som sitter på några gamla exemplar så skulle j ag vara oerhört tacksam. Fått tag i några ex på tradera men saknar fortfarande följande.

Svärd och svartkonst i Chronopia
Svartblod i Chronopia
Alver i Chronpia
Mörkrets väktare
Mörkrets krigare

Självklart har jag förtälja att man behöver en Spelledare och också erbjudit mig att hjälpa till med detta;-)
 

SirKing

Veteran
Joined
29 Oct 2015
Messages
3
Tusen tack min vän:) Dock är böckerna ett måste för känslan. Skriva ut går ju men inte alls samma sak. Men tack ändå
 

Halvtand

Warrior
Joined
13 Oct 2008
Messages
250
Location
six feet under.
Gratis pdf som nämnts, annars är nog det bästa att hänga på tradera/blocket/liknande sidor. Chronopia är inte jättevanligt på marknaden idag, jag har själv försökt samla ihop ett flertal av böckerna för en framtida kampanj i staden, men har fått ge upp och förlita mig på pdferna.

Alternativ 2 är att aktivt försöka kontakta spelgrupper i ditt område och se om de har böckerna du är ute efter antingen för utlåning eller försäljning. Kan tänka mig att vissa grupper har dubletter av vissa böcker som de inte längre behöver och liknande.
 

Goliat

Veteran
Joined
30 Nov 2015
Messages
1
Jag har alla dessa böcker (tror jag)?
Är du förfarande intresserad av att köpa dom?
 
Top