Nekromanti Charassist X-mas Gift!

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Egentligen skulle jag inte släppa någon mer version av Charassist förrän tvåan, men jag kände att det var en del småbuggar i 1.60 som behövdes rättas till då 2.0 inte beräknas släppas förrän i april. Samtidigt kände jag att det vore lämpligt att bjuda på en uppdatering såhär på självaste julafton så, här är den, Charassist 1.60 X-mas Gift! Bifogad och klar! Och du hittar alltid senaste nytt på hemsidan min! Så god jul på er alla!
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Re: Man tackar! Alltid trevligt med uppskattning! [NT]

Öhm... jag har ännu inte riktigt uppfattat vad Charassist egentligen är, men det är kul med någonting nytt att (kanske) förstå sig på, och förjaga lite tråkighet med.

Så.

Merci.
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Charassist..

"Öhm... jag har ännu inte riktigt uppfattat vad Charassist egentligen är,"

Det är ett hjälpprogram som du lätt kan skapa rollpersoner genom, en rollpersonsgenerator med andra ord.
Charassist i sig är den bäst fungerande Eon-rollpersonsgeneratorn.. helt okej, nästan som att sitta med papper, penna och inbyggd miniräknare.
Gå in på Frixeray's sida, http://www30.brinkster.com/exhodus/default.html, klicka sedan på Charassit 1.60 X-mas gift så tror jag det står lite kort om den där. Observera: tror.

Edit: Bleh, glömde ett "s" i Charassist... fixat nu.
 

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Re: Charassist..

Det är ett hjälpprogram som du lätt kan skapa rollpersoner genom, en rollpersonsgenerator med andra ord.
Charassist i sig är den bäst fungerande Eon-rollpersonsgeneratorn.. helt okej, nästan som att sitta med papper, penna och inbyggd miniräknare.


En utmärkt förklaring om något. Gillade det där med "bäst fungerande Eon-rollpersonsgeneratorn" :gremwink: Jag kommer nog att använda den där texten i fortsättningen när folk frågar, om du inte skulle ha något emot det vill säga.

Givetvis har jag uppdaterat hemsidan med lite information om senaste versionen, lite grann iaf, så du trodde rätt!
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Re: Charassist..

"En utmärkt förklaring om något. Gillade det där med "bäst fungerande Eon-rollpersonsgeneratorn" Jag kommer nog att använda den där texten i fortsättningen när folk frågar, om du inte skulle ha något emot det vill säga."

Självklart kan du det :gremsmile:
 
Top