Nekromanti Chansen att få Jorges

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Nu börjar det närma sig releasedatumet (en dag ifrån). Men dagen för releasen är en lördag vilket förstör en del med tanke på att posten är "ur funktion" då. Så hur stor är egentligen chansen att man kan få jorges idag om man har förbeställt? Annars så är det väl måndag, tisdag som gäller.
 

Cube

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
61
Location
sthlm
har du beställt den med post???
om det är fallet kommer du nog antagligen (det blev så när jag beställde något som skulle komma på en lördag) mycket riktigt att få mottaga jorges på måndag....../images/icons/sad.gif

PS: kommer inte jorges att finnas i affärerna på lördag/images/icons/yikes.gif
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,481
Location
Stockholm
Bra fråga.

När jag hörde med sf-bokhandeln sa de att de inte ens hade fått något officiellt leveransdatum bekräftat.
 

Cube

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
61
Location
sthlm
Jorges finns på absolut!!

jag har i skrivande stund fått reda på att absulot spel har jorges redan idag!! (fredag 17.00)/images/icons/laugh.gif
fan att jag inte har pengar idag!!/images/icons/sad.gif[
 

Baldyr

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
1,188
Location
Eskilstuna
svaret

Jag kan med stor säkerhet säga att Jorges bestiarium skickades först igår från bokbinderiet. Därmed kom böckerna fram idag till alla leverantörer och återförsäljare som beställt direkt via RiotMinds. De butiker som beställt via leverantör, liksom alla Tradition-butiker (utom den i Göteborg), får in böckerna på måndag. (Vi fick också in böckerna idag och har postat alla förhandsbokningar, som alltså kommer fram på måndag.)

/Pauli Paananen, Legend Hobbyspel
 
Top