Nekromanti CELL......

G

Guest

Guest
Re: Visst finns Cell!

Hej!


Försöker då att formulera mitt svar så att det inte blir riktigt lika drygt som din fråga... :gremwink: Jag har inte, inte heller nån annan i redaktionen (så vitt jag vet), fått mail ifrån Cell vari de talar om att de har en ny medarbetare hos sig som borde få moderators privilegier. Därav den enkla anledningen att Erik inte har en annan titel och heller inte en annan färg på hans namn.


Med hopp om en god fortsättning,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Re: Visst finns Cell!

Tack Johnny i och med detta svar har även jag - en förtappad själ - fått hopp om en fortsättning.
 
G

Guest

Guest
Re: Visst finns Cell!

*skrattar*


Så lite så, man är ju här för att vara trevlig och hjälpsam...


//Johnny, som nallade för mycket på glöggen... &-)

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Erik B

Veteran
Joined
22 Dec 2000
Messages
12
Re: Visst finns Cell!

Anledningen till att du, eller de andra, inte har fått något mail är för att Cell inte har skickat något.

Jag har själv inte bett Stefan om få "officiell-Cell-skrivare" på forumet, men däremot har han gått med på att jag svarar på det jag kan, så han kan använda sin tid till annat.

Det hela är så enkelt att jag jobbar som gjutare åt Cell och anser därför inte att jag skall få ett färgat namn mm.

Jag kommer svara på det jag kan, inte mer.

Men om jag måste ha tillstånd av er för att sätta Cell Entertainment efter mitt namn, så skall ni få ett sådant.

Vänligen

Erik - Cell Entertainment
 
G

Guest

Guest
Re: Visst finns Cell!

Hej Erik!


Egentligen här väl den här diskussionen hemma per epost men jag kan också ta den här så att alla andra förstår vad jag menar. Jag antog att det berodde på att Stefan inte skickat ut nåt mail till oss, det jag ville få fram med mitt förra meddelande var att _om_ Cell ville att så skulle ske så skulle de antagligen komma att maila oss.

För oss på Codex/rollspel.nu är det naturligtvis jätteroligt att det finns någon ifrån Cell här som svarar på alla de frågor som era spelare har. Däremot är det så att de flesta som svarar på frågor åt spelföretagen har ett färgat namn (färgen är fö lila). De har även en titel som de själva har valt. Detta görs utav den enkla anledningen att våra besökare skall veta vilka som är "officiella" personer och vilka som inte är det.

Om det är så att du inte vill ha ett färgat namn så är det inget som vi kommer att pracka på dig... :gremwink: Du bestämmer helt själv. Om du i framtiden ändrar dig är du jättevälkommen att höra av dig till mig, eller någon annan i redaktionen.

Återigen vill jag påpeka att jag tycker det är jätteroligt att det är någon från Cell här som svarar på frågor och är lite "officiell"...

Vi behöver inget "tillstånd" från Cell. Om du vill skriva under dina meddelanden med erat företagsnamn är det upp till dig. Om det nu vore så att du inte hade nåt med Cell att göra så tror jag att de skulle sätta stopp ganska så snabbt... :gremwink: Det jag menade var att ifall du ville ha en moderatorsfärg/titel så skulle Stefan maila mig och tala om det.

Hoppas att jag lyckats klargöra allt och om inte är du, eller nån annan som också har frågor, välkomna att kontakta mig via epost (johnny@rollspel.nu)!





Med vänlig hälsning,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 
Top