Jag köper inte det här....som mäster ulv styr du en varulvsfraktion mot byn....sen om den består av en eller flera varulvar har du valt själv.Jämfört med mitt spel som MU, som jag nog vill påstå är väldigt lik situation, så är det här väldigt fjärran. Ulv-Rasmus driver och styr.
R1:
Blodsug – Nattmörda Hägerstrand.
Vore ju hål i huvudet att inte Väkta den riktiga Siaren
Vilket jag ser som underbyggande i mitt case.... Rasmus är den som försökt få byn att fastna i "vanligt varulvbsspel tänk mekanik" flera gånger...vilket matchar logiken hos en vampyr som VERKLIGEN fattat att så inte är fallet och agerade därefter i R1....Sidd tog i alla fall ut Hägerstrand i R1:
Men jag har väl skrivit VARFÖR i hela mitt testamente....vill du ha en copy paste?
Jag är grön. Det enda jag kan peka på förutom min egen vetskap är väl att jag lyft och outat potentiella (troliga, hoppas jag....för det är det mitt carmilla case byggerpå) vampyr tankar...framför allt gällande HUR vår siare åkte. I ett vanligt varulvsparti hademest troligt inte varulvarna chansat på att slänga bort sitt nattmord på någon som så uppenbart skulle väktas.
Jag har också upprepade tillfällen påminnt/stoppat diskusioner som fallit in i gamla mönster...aka byn mot varulvslag. Det här spelet ÄR annorlunda ur det perpektivet.
Jag köper inte det här....som mäster ulv styr du en varulvsfraktion mot byn....sen om den består av en eller flera varulvar har du valt själv.
Här är det en duell mellan två tuggissar som sker... Vi i mitten kan vinna...men det är inte vi som duellerar...
Så återigen försöker @RasmusL likna det här med vanlig varulvsmekanik/spel.....
Du är smartare än så...det har jag sett....
Vilket jag ser som underbyggande i mitt case.... Rasmus är den som försökt få byn att fastna i "vanligt varulvbsspel tänk mekanik" flera gånger...vilket matchar logiken hos en vampyr som VERKLIGEN fattat att så inte är fallet och agerade därefter i R1....
God morgon!
Säg gärna till om ni inte håller med i argumenten nedan.
För mig känns det för orimligt att @Basenanji skulle vara röd. Det betyder att @Sidd bara skulle valt att förråda byn efter konvertering, men han agerade märkligt redan från R1. Det är mycket mer sannolikt att @Basenanji talar sanning och därför är grön i denna runda igen.
Om @Sömniga Isaac är Carmilla så är han väldigt bra på att spela snäll och behjälplig. Han har inte gjort något suspekt eller bråkat med någon under en enda runda. Kan ha fel, men tror att han är grön.
Jag är grön. Jag är fortfarande för dålig på varulvsspel för att kunna vara något annat än en förvirrad bybo. Både RasmusL och Stradh har varit förvirrade och sura över mina poster och mitt försök till gräv mot Stradh var ju inte så bra. Hade jag varit Carmilla så hade jag konverterat någon, t.ex. Basse, tidigt för att få hjälp med strategier. Hade aldrig kunnat nå så långt själv.
De som är kvar som potentiellt röda är @RasmusL och @StradhLestat. Så jag hade gärna sett en liten debatt mellan er där ni svarar på:
- Varför är den andre misstänkt? Den andre får svara på anklagelserna.
- Varför är ni själva gröna? Den andre får svara på påståendena.
Förstår att man inte kan bevisa något i ett varulvsspel och att påståenden om hur grön man är kan låta rödande, men jag lovar att vara öppen när jag läser era poster.
Du är Carmilla, och vi är här för att sätta stopp för din tuff.