Nekromanti CALL OF CTHULHU ON XBOX

Palpatine

Veteran
Joined
25 Jun 2000
Messages
65
Location
Olofström, Olofströms kommun, Blekinge, Sverige.
Ännu roligare...

Man kanske skulle köpa en kryss-låda i alla fall.

Men vad tycker du om detta fantastiska uttalandet på deras forum.

Call of Ktulu är en stor Metallica låt, har en känsla av att detta spel snott sin titel från Metallica!

Hrmm...vem stal vad, sa du...?
 

TheGoblin

Veteran
Joined
13 Aug 2001
Messages
91
Location
Norrrrrland!
AARGH!

Kommer det inte till PS2:an?
Jag har ganska nyligen införskaffat en, och nu kommer alla dom bra spelen till antingen GC eller XBOX!
Förjävligt enligt mig! Dessutom vågar jag inte införskaffa en XBOX så lätt med tanke på vilka som gjort den (och min brist på pengar för den delen...)

"XBOX makes TheGoblin /images/icons/sick.gif "
 

KaGGe

Veteran
Joined
27 Nov 2001
Messages
196
Location
Umeå
Re: Ännu roligare...

hahha vart tvungen att skälla ut killen ... men iaf så blir man lite smått förbannad när fishtankgames.de's sida inte fungerar och vägrar fixa den ... men iaf så kan man följa processen på http://www.headfirst.co.uk för att det är dom som gör spelet ... men iaf så kommer den ju till pc'n lagom tills jag köper min 2GHz me GF4 så jag kommer inte att spela något annat ... men jag har sickat mail i hopp om att få en BETA av CoC vi får vella se ....
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: AARGH!

Jag börjar också fundera på att köpa den, blir ju ännu mer intressant om Callespelet är bra (tyvärr är siten nere just nu, så jag kan inte kolla in det). Men jag funderar även på PS2 och GC, det beror ju helt på vilken som är bäst (och om jag verkligen vill lägga ut flera tusen på att spela datorspel...)

Men det faktum att det står Microsoft på burken spelar inte in för min del, trots att jag är uteslutande Linux-användare. Microsoft-produkter är inte skit för att de kommer från Microsoft, de suger för att de är dåligt gjorda och anpassade för idioter snarare än för vettiga användare. Däremot kan de göra bra saker och saker som ska vara idiotenkla bör ju passa alldeles utmärkt så en X-Box kan därför vara riktigt bra.

Nån som kan beskriva Calle-spelet?
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: AARGH!

"och anpassade för idioter snarare än för vettiga användare."

Idioter = vanligt folk ?
Vettiga användare = folk som kan programmera ?
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: AARGH!

Vill du tolka det så så får du gärna göra det, jag är medvetet tvetydig på den punkten.

Gör man en produkt idiotsäker kommer bara idioter använda den.
 
Top