Nekromanti Call of Cthulhu - Horror on the orient express nya versionen

andersb80

Veteran
Joined
4 Sep 2008
Messages
124
Någon som har köpt/kickstartat detta? Nu verkar den äntligen vara klar och börjats skickas ut. Jag är väldigt sugen på boxen men köpa den direkt från Chaosium känns sådär med tanke på att frakten går på ca 50 USD i det billigaste alternativet. Har inte sett någon svensk sida som säljer den heller. Någon som har ett bra tips på vart man kan köpa den?
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
På SF Bokhandelns sida står det att den ska komma ut i December...men det vågar man nog inte slå vad om. Jag var inne på att köpa Orient Express på 90-talet men den var extremt dyr (då också). Med facit i hand är jag glad att jag inte köpte den, men med nyutgivningen har väl Chaosium reviderat och meckat lite med innehållet.
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Det tråkiga med Orient Express var ojämnheten mellan bra och dåliga scenarios, materialet i sig var godis. Priset är i mitt fall mindre problem än platsen den stjäl i hyllan, å andra sidan är den ju en klassiker.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,088
Location
Göteborg
Jag backade den och har PDF:en. Inte orkat plöja igenom allt, men de tycks ha fixat det mest uppenbara plot-hålet.
 
Top