<Last word freak-rubrik här!>
Tja, det finns föga andra intressanta kanaler minsann. Skulle i så fall vara "Discovery civilisation". *S* Börjar bli oerhört OT nu minsann, snart förflyttas tråden till rollspelskultur ska du se. Med lite tur sover moderatorerna kanske.
"Killarna"? ..
Jaa..? FINNS det feminina existensformer här? *Asg*
Men för att återgå litegrann till det aktuella ämnet: personligen har jag faktiskt en viss tendens att vilja blanda spelgenrer (tror jag nämnde det längre upp), så att jag uppnår maximal förvirringskoefficient och osäkerhet bland mina spelare. Något som är givande om man vill spelleda "skräckrollspel" tycker jag.. Och än en gång, jag har faktiskt ingenting emot vare sig Vampire, Werewolf etc, tvärtom stjäl jag friskt även från dem och inkorporerar där jag känner för det. Kan dock erkänna att jag gillar simpliciteten med D100-systemet... CoC är enligt mig ganska beroende av både enkelheten och den potentiella sårbarheten som det för med sig. Nej, jag gillar minsann inte D20-varianten heller, bakåtsträvande som jag är! *flin* Men det har jag orerat om tidigare tror jag..