Nekromanti C# / C++ Programmerare sökes till nytt MMORPG

tinwe

Veteran
Joined
20 Jul 2001
Messages
91
Location
Jönköping
Hej, vet inte riktigt om det här är rätt delforum att posta följande tråd på, men det är definitivt rätt forum för vår målgrupp.
Jag återupprepar samma sak som jag precis skrivit på Sverokforumet.

Vi är ett mindre team som börjat på ett MMORPG och har redan fixat delproblem som en high end 3D-grafikmotor, full fysikmotor, nätverksmotor för klient/server osv, men söker ändå ett fåtal fler allmän-erfarna C-programmerare för att kunna slutföra projektet inom överskådlig framtid.

Som med de flesta icke-etablerade mindre projekt, så gäller parollen "will work for scraps, 'till product has gone gold"

Det är därför än viktigare att de programmerare som ansluter sig till projektet delar vår vision och har ett genuint brinnande och kreativt intresse för att utveckla ett nyskapande MMORPG (och då inte så som rollspel hittills tolkats i datorrollspel).
Detta är troligtvis också det främsta kravet vi ställer på nya deltagare i projektet, för att ni ska orka arbeta er igenom den ideella fas vi behöver gå igenom för att slutföra detta projekt.

Även spelets koncept och design är påbörjade och vi vågar lova er att detta spel inte ens är i närheten av något tidigare skådat MMORPG, så om det finns programmerare ute i landet, som delar uppfattningen av att datorspelsutvecklingen för rollspelande har stagnerat och känner för att vara med och applicera en bunt radikala idéer från rollspels-världen till datorspelen, så kan ni mycket väl vara en viktig del av projektet.

Känner ni er nyfikna, vet med er att ni har den tid och energi projektet kräver, och själva är intresserade av att utveckla spel-genren, så hör av er till mig på roos[snabel-a]gob.nu med beskrivning av er själva, vad som motiverar er, och era programmeringsfärdigheter.
 
Top