Nekromanti Bytes: DDM bytes möte i Shlm på torsdag?

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Är det någon som känner för att mötas upp på torsdag för att byta lite DD minis?? Jag tror att Dragons Lair skulle fungera ganska bra som mötesplats (då vid typ 16.00) då det ligger mitt i stan och är tillgängligt för de flesta. Vad säher ni därute? Om ni är intresserade, skriv ett litet inlägg nedanför så kanske vi ses på torsdag om vi blir tillräckligt många.
 

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Jag har inte orkat uppdatera min lista men jag tar med mig det jag har över. Dock är jag mestadels intresserad av gubbarna för RPG varianten så jag har inte riktigt samma prioritering som andra. Finns faktiskt en hel del commons som jag är intresserad av som tex Bugbears, Gnolls och Råttor (Även kallat Kanonmat när spelarna får syn på dem). Även intresserad av två Troll slashers och 1-2 Ogre skirmishers, men som sagt, vi får se vad det blir för byten. Jag har en hel del minmis så jag tar med mig vad jag vill bli av med (speciellt från de tidiga packarna). Vad sägs om imorgon kl 16.00????

Nico, fixar du ett inlägg där så blir vi fler (då jag inte är medlem)?
 

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Jag har fixat en liten excel lista (bifogad med detta inlägg) över sådant jag har och kommer att ta med mig imorgon (dvs alla de i bytes spalten kommer med, men vissa är jag lite mer knusslig än andra att byta bort). Vi ses imorgon (jag kommer nog att dyka upp vid ca 15.00 då jag måste vara hemma vid 19.00 så att min fru inte slår ihjäl mig :gremlaugh:)
 
Top