Nekromanti Bytes: D&D Miniatures

Weslock

Veteran
Joined
10 Jan 2005
Messages
11
Location
Härnösand
Nu är det dags! Äntligen kommer jag till skott att försöka byta lite minis med Er.
Jag har en ganska lång lista på önskade minis men dom mest intressanta härstammar från Forgotten Realms framför allt Gold Dwarf Fighter och Moon Elf Fighter från Archfiends. Jag har gärna dubletter eftersom jag använder mina minis till Rollspelande. Kom med förslag på byten så kan vi ju alltid diskutera.
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Jag har också skickat ett pm. Tufft att det finns minislirare i Härnösand. Är ni många?

/Lambi
 

stilton_UBBT

Veteran
Joined
22 Feb 2006
Messages
34
Location
Bromma
Hej alla! Om någon i denna byteskarusell vill byta bort en eller två Goliath Barbarian mot Zakya Rakshasa och Khumat från War Drums är det bara att mejla. Jag kan erbjuda fler gubbar för Goliaths, förstås.
 

Weslock

Veteran
Joined
10 Jan 2005
Messages
11
Location
Härnösand
Nä! Jag är ensam tror jag.
Själv åker jag upp till Umeå lite nu och då och spelar men då är det bara rollspel som gäller. Jag har ett gäng på 5 pers som jag brukar spela med. Lite långt är det 22 mil!! Har spelat D&D minis max 5 gånger så när det gäller D&D minis så använder jag dem i rollspelandet.
 

Weslock

Veteran
Joined
10 Jan 2005
Messages
11
Location
Härnösand
Här kommer en lista som mer visar vilka minis jag kan tänka mig att byta bort. Men som jag sagt kommer ni med ett bra förslag på ett annat byte så kan jag nog tänka mig ett byte då också.
 

ForgottenRealms

Veteran
Joined
17 Jan 2002
Messages
140
Tjena!

Min lista är tyvärr inte up-to-date men senare ikväll så kommer den att vara det! Ta gärna en titt då, eller nu, vilket som =)

http://www.bermar.se/cb/minis

Bor i Stockholm och är inte helt främmande för en minis-bytar-dag över en öl eller så här framöver.
 

Weslock

Veteran
Joined
10 Jan 2005
Messages
11
Location
Härnösand
Nu kommer en uppdatera list med PRISER på begäran. Jag kan även sälja minisar om det är ett önskemål men byten går alltid först och som vanligt först till kvar får först mala.
Jag byter gärna flera Commons eller Uncommons mot Rares.
Är främst ute efter dessa Rare:
Vampire Aristocrat
Otyugh
Glabrezu
Chuul
Death Knight
Ettin Skirmisher
King Obould Many-Arrows.
Dessa Uncommons:
Copper Samurai
Bulette
Dwarf Caver
Burning Skeleton
Justice Archon
Feral Minotaur
Inspired Lieutenant.
Sedan när det gäller Commons så är det bara dom tre sista men framför allt War Drums som är intressant för mig.
 

J_L_Seagull

Veteran
Joined
17 Mar 2006
Messages
114
Location
Stockholm
Tack Weslock för det snabba och effektiva bytet. Hoppas att mina Minis till dig kommer fram tills på måndag (som du kommer ha märkt, så har jag återanvänt din finurliga inre förpackning :gremsmile:). Om du hittar något mer på min nya uppdaterade lista så är det bara att skrika (det gäller givetvis er alla andra därute också). Bara ladda ner den bifogade excel filen så ser ni vad jag vill ha/vill byta bort. Fortfarande gäller ett kraftigt behov efter ett war troll och 2 troll slashers.
 
Top