Sidd
”Bybo”
Läs mina poster i R2Jag är seg, vad gör att dessa blir misstänkta enligt dig Sidd? Jag är nämligen väldigt osäker på just Fjodde av de två. Självfallet kan ju Basses försvar av Vimes vara ett skådespel för att gömma sig, det fattar jag.
Läs mina poster i R2Jag är seg, vad gör att dessa blir misstänkta enligt dig Sidd? Jag är nämligen väldigt osäker på just Fjodde av de två. Självfallet kan ju Basses försvar av Vimes vara ett skådespel för att gömma sig, det fattar jag.
Läs mina poster i R2![]()
Nuläget.
Strahd: Flyttar sin röst sent till Vimes. Motivet är att ändra turordningen. Det vill säga att Vimes blir utröstad vid ett läge där röstläget är lika (om jag fattar rätt, kan fattat helt fel). Det gör att Vimes löper större risk att bli utröstad. Nu blir Vimes utröstad ändå då lejonparten av rösterna hamnar på honom.
Orsaken till flytten var att säkra upp att ulvarna inte skulle lyckas rösta ut mig där..... "Turordningen" syftar till i vilken ordning jag ville försöka rösta ut mina misstänkta..... Där fjodor stod först
Röst: @Sysp
En extraulv och mord varje natt. Sen är poängena finito.
Scenariot vi byggt upp går ihop rätt så flawlessly. Jag siar miller-vimes medan Sidd fäktar bort ert mord från mig. Ett mord som ni inte ens hade försökt er på om jag hade varit en knasig siare. Och ett mord som gått igenom eller drabbat nån annan om Sidd varit kaiko.
Bra fångat, det hade jag faktiskt missat.Med åtta spelare kan det inte vara fyra ulvar.
Jag ska hjälpa till imorgon, vill sitta vid datorn för det.Spelet. Försökte räkna ut menyvalen, men tappade bort mig. Nu försöker jag fatta vad Brynolf m fl sa, men får inte ihop poängen. Men jag är trött nu. Ses i morgon!