Octagonal
Swashbuckler
Du är välkommen att presentera en bättre diskussion för att föra spelet framåt i R1. Den här typen av oggande luktar alltid lite brunt.
Istället för att brunsmeta mig kan du ju svara på frågan
Du är välkommen att presentera en bättre diskussion för att föra spelet framåt i R1. Den här typen av oggande luktar alltid lite brunt.
Istället för att brunsmeta mig kan du ju svara på frågan![]()
Med min plan får vi två gröna till där väktaren har en 50/50 att lyckas skydda första nattmordet.
Byn tenderar att förlora stora spel. Ofta utan att en endaste onding åker, där tror jag byn tjänar på ett försprång med några gröna.
Nu är det som sagt bra 11 spelare i det här spelet. Så jag skulle inte klassa det som stort.
2. Det är ett kollektivt tänkande: om många tror att t.ex. Sidd är ett bra val till ulvlaget är det troligt att även MU tycker det.
Bestäm dig din ulv![]()
Förslår att du läser mina inlägg igen hörrö
I den här posten ser det ut som att du har ganska goda skäl att rösta på mig?
Sidd och Stradh är gröna (hur kan du vara så säker på det? Vad skänker dessa grönskimmer?)
Basses spel är rörigt (utan att det ges exempel!)
Basse är insmickrande (men det finns ju god oemotsäglig empiri för att du är en bra spelare, vilket du själv nämnt med analysen i MU6 som exempel!)
Men du röstar ändå på Fjodorsenuba?
Det här @Sidd är vad man kan kalla för brunsmetning: att framställa andra som tveksamma utan att själv ta ansvar!
Mitt gräv på kedjan Anthrox-Brynolf-Stradh må vara ett dåligt gräv, men det handlar inte om att jag vill få Stradh att se ulvig ut, utan att försöka förstå eventuell ulvrationalitet i Stradhs agerande.
Ser du skillnaden?
Jag är tämligen säker på att jag kommer byta röst nu när mer info kommer fram. Men jag vill bygga ett ordentligt case och tänker ta mig friheten att läsa och tänka ordentligt under dagen.
Har @Big Mama och @Sömniga Isaac loggat ut helt?
Sedan börjar det väl dra ihop sig till att börja publicera grön-rödlistor! Jag vill se hur folk grupperar sig kring varanda.
Läser ni mina poster får ni nog ett hum om hur jag ser på gruppen, men jag uppdaterar den listan framöver!
Jag är ledsen om jag trycker på några knappar, det är inte min avsikt.Får börja här:
Det här stör mig Basse och drainar mina batterier rejält.