Någon som vet om den fortfarande finns? Har hittat adress och telefonnummer men inte fått något svar hittills. Ska ta en sväng till Stockholm i helgen så hade tänkt att svänga förbi där.
Jag har fått känslan av att den drivs mer eller mindre som ett "hobbyprojekt" av en handfull grabbar som alla har ett (mer eller mindre) vanligt 9-5 jobb också. Själv trodde jag det var fredag till söndag faktiskt.
Jag brukar alltid för säkerhets skull ringa innan jag åker dit... Dock väl värt ett besök, speciellt för begagnatsortimentet.
Fast de är väl horribelt dyra på begagnade grejer? Det är i alla fall intrycker jag har fått från deras konventsbutik. Typ för folk som inte vet vad Tradera är.
Ja, men för oss som inte har tålamod har de ofta mycket spännande grejjer inne. Deras priser är klart acceptabla och är trevliga. Jag kan bara rekommendera dem för alla som inte är studenter eller av andra anledningar behöver vända på slantarna.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.