Nekromanti Butik hjälp!

TheGoblin

Veteran
Joined
13 Aug 2001
Messages
91
Location
Norrrrrland!
Tjenare.
Jag har väntat i cirka 3-4 veckor på rollspelet Shadowrun. Jag beställde Grundboken , boken om the Matrix och Cannon Companion. Jag beställde från www.tradition.se men det har inte kommit. Jag kan antingen sitta kvar och hoppas att det på något mirakulöst vis dyker upp i brevlådan , men jag tror nog att det kommer fram om jag beställer från någon annanstans.

Jag vill helt enkelt veta en internet sida där man kan beställa Shadowrun böcker. Sidan ska vara pålitlig , och helst snabb med beställningarna. Har ni några förslag?
 

]:)

Veteran
Joined
11 Mar 2001
Messages
51
Location
Borås
ojoj oj fan va grymt du har alltså aldrig haft problem me tradition de e respekt enligt mig. Mig jävlas dom bara med ingent ting har kommit när det ska om det överhuvud taget har kommit /images/icons/frown.gif
 

goRby

Veteran
Joined
8 Nov 2000
Messages
29
Location
Tranås
har också haft strul med tradition.. iof så var det tur, beställde nåt taskigt diablo-rollspel... billig budgetvariant.. dök som väl var aldrig upp...
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Vet ej om det är Tradition eller de facto att spelet ej görs längre, eftersom FASA har lagts ned....så det kan helt enkelt vara slut i lager!
Har dock hört att någon köpt upp rättigheterna till spelet, skall dock låta det vara osagt....kanske någon här ute vet mer om det!
 
Top