Nekromanti Bushido, 6 Dragon Warriors-pocket, AD&D m.m.

RPG2000

Veteran
Joined
26 May 2011
Messages
86
Location
Sthlm
Jag undrar om någon är intresserad av att köpa följande. Prisförslag anges men kan diskuteras särskilt vid köp av flera saker. Jag är nästan (men inte helt) immun mot bytesförslag:

Bushido: Rollspel från 80-talet. Innehåll i nära nyskick. Saknar tärningar. Lådan lite tilltryckt.
Dragon Warriors: Rollspel från 80-talet, utgivet i 6 pocketböcker, dvs en komplett samling. Böckerna innehåller regler, äventyr, monster och spelvärld. Använda men i fint skick. 500kr SÅLT!
Conan unchained: Modul till 1´st ed. AD&D. Nyskick. 100kr

Jag har även en del brädspel till salu:
Drakskatten: komplett, fint skick, 300kr
Okänd Planet : saknar tre kort, 50kr
Combat Cars : komplett, sliten låda, 300kr SÅLT!
Rogue Trooper : komplett, sliten låda, 100kr SÅLT!
Tornerspelet: komplett, nära nyskick, 75kr.

Om intresse finns säljer jag även mina SF- och fantasyböcker, skräck, kioskromaner etc, men detta kanske inte är rätt forum för böcker?

Frakt går som regel på 55kr med Schenker, om vikten inte överskrider 1 kg eller paketet blir för stort. Man kan ofta skicka åtminstone två typiska rollspelslådor (typ Bushido, Combat Cars, Drakar & Demoner) för 55kr.
Med posten blir det dyrare.
Det går naturligtvis bra att hämta i Stockholm.
Edit: Jag får inte upp bilderna här, men kan skicka dem om så önskas.
Jag nås säkrast på:
Rostboll@gmail.com
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,573
Location
Fallen Umber
Jag kan också vara intresserad av Combat Cars, beroende på skick och fraktpriser, ungefär. :gremsmile:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,573
Location
Fallen Umber
Tja, jag ska fundera på saken. Jag är inte sugen på något annat, och jag tyckte 300 inkl frakt kändes som ett lagom pris.
 

RPG2000

Veteran
Joined
26 May 2011
Messages
86
Location
Sthlm
Jag kan tänka mig att byta mot följande:
Master of the Desert Nomads, D&D modul X4.
Drakar och Demoner regelbok 1984 eller -85 (dvs version 2.0 eller 2.1). Jag är endast intresserad av boken, även slitna exemplar.
 
Top