Nekromanti Burk krig

Gôran

Veteran
Joined
21 Nov 2004
Messages
52
Location
Karlstad
rollspelet burk krig går att få tag på på den här sidan och jag har precis laddat ner det och jag undrar om någon kanske har några äventyrs ideer att dela med sig av?
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
rollspelet burk krig går att få tag på på den här sidan

Vilken sida?

//erik. undrar
 

Gôran

Veteran
Joined
21 Nov 2004
Messages
52
Location
Karlstad
Re: För läskigt för mig [NT]

jag håller med dig om att det är läskigt... jag fick mardrömar efter att jag hadde läst förorden :gremfrown:
 

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
Re: ööööööööh

det är ruskigt skojj kanske en aning oseriöst
Aningen.
Man är coca-cola burkar eller liknande, och slåss med varandra.
Snälla Gôran, du skulle självklart skrivit att,
"det är ruskigt oseriöst kanske aningen skojj"
Eller?
 

GoblinGurra

Swordsman
Joined
28 Sep 2004
Messages
421
Location
Karlstad
Re: ööööööööh

Hur vet du att det är skojj. Vi har inte testat det än.
Du borde skrivit att det antagligen är skojj.
 

Gôran

Veteran
Joined
21 Nov 2004
Messages
52
Location
Karlstad
Re: ööööööööh

jag är väldigt säker på att det är skojj efter som att nästan alla rollspel är skojjiga specielt lite haltr oseriöca rollspel. internt eih!
 

Evert(in_sane)

Veteran
Joined
5 Nov 2004
Messages
66
Location
Kungälv
Re: ööööööööh

Det verkar ju helt underbart! En spelkväll när man är för trött för att vara seriös så borde det spelet funka prima. Flippa loss som en colaburk är ju inte det man gör varje dag, HEHE.......
 

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
Re: ööööööööh

jag är väldigt säker på att det är skojj efter som att nästan alla rollspel är skojjiga specielt lite haltr oseriöca rollspel.
Jag hoppas att du menar "halvt oseriösa", och då, dyker denna fråga upp i mitt hufvud:
Vad innerst in i alla glödheta Tarkas-sandkorn är det som är seriöst med spelet?
internt eih!
Det där måste ha varit så internt att inte ens jag förstod det. :gremlaugh:
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Aah, burkkrig (gamla minnen)

Åh, jag minns den tid då vi var jolt- & colaburkar och drog runt och rånade banker, det var tider det :gremsmirk:
Vi hade en bepansrad bil (van) med miniguns. Sedan kom polisen och det roliga slutade, eller jo det var fortfarande roligt men vi dog (en del iaf, däribland jag).

Ett råd, var inte ölburkarna. De är urstarka men genomdumma, vi hade en sådan. Det enda han gjorde var att gå runt och öppna andra burkar (dvs döda dem), han dog ganska snabbt. Sedan har jag för mig att de är uteliggare och annat sådant slusk som håller till i kloaker och andra folktomma platser. De är utstötta av samhället.

Det är cocacola som är mäktigast va? Var det inte så att de ligger i en fejd med pepsi också. Tycker mig också minnas något om oltagenter
 

Gôran

Veteran
Joined
21 Nov 2004
Messages
52
Location
Karlstad
Re: Aah, burkkrig (gamla minnen)

du kommer inte ihåg något roligt äventyr som går ut på mer än att råna banker? :gremlaugh:
 

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Re: Aah, burkkrig (gamla minnen) [ANT]

du kommer inte ihåg något roligt äventyr som går ut på mer än att råna banker?

Ehh...nä faktsikt inte. Det var tusan så länge sedan vi spelade det och vi var inte speciellt seriösa :gremsmirk: då vi spelade burkkrig och dessutom spelade vi inte så mycket heller så att...nä tyvärr inte.
 
Top