Nekromanti BSK

William_Besario

Warrior
Joined
20 Jun 2000
Messages
261
Location
Borlänge , SWEDEN
Jag och nåra kompisr tänkte åka ner dit och undrar när spelpassen för de oskyldiga är? det står att det är 5 pass men inga tider framgår....

"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Scenariot spelas hela tiden. Bara gå och prata med A&T och få en spelledare när du känner för det.

//Kalle - spelleder på BSK...
 

William_Besario

Warrior
Joined
20 Jun 2000
Messages
261
Location
Borlänge , SWEDEN
Hmmm.... Grejjen är med den där föranmälan till BSK att man inte kan skriva dit vilken tid man vill spela, det är inte oliak föranmälningsnurffro, då förutsatte vi att man kunde välja vilket seplpass man ville spela på, därför har vi lite "flytande" schema.

"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Rött hår i sidbena. Svarta GothCon t-shirts. Har en vit Nesleryts NocHtogs knapp.

På fredagen kan man även få mig som spelledare på Operation: Lime Green...

//Kalle - inte bara spelledare utan även gothconit
 

William_Besario

Warrior
Joined
20 Jun 2000
Messages
261
Location
Borlänge , SWEDEN
Hmmm... det hände sig kanske inte att du spellede en grupp 13-14 åringar på LinCon som verkligen strulade till det, blev skjutna ltie här och där etc... Jag tror du spelade någonsårts Enrico Morricone musik emd en liten CD-Såelare också? Vår Sl på det äventyret varnämligen från götebrg, med gothcon t-shirt och rött hår i mitttbena

"The meaning with war is not to die for your country,it's to make the other sonofabitch die for his"
 
Top