Nekromanti BSK 2006?

Det blir av, men jag minns inte att jag har sett några definitiva datum.

Jag kommer nog inte dit dock, så det lär suga. :gremgrin:

Vad jag fått fram från Armagedons forum, så kommer BSK som vanligt hållas under allhelgonahelen, dvs 3-5 november. Dock så kommer det vara i andra lokaler i år och i lite mindre skala. Följande fanns att läsa om detta på deras forum, skrivet av konventsordförande Fredrik Ewers:

Då Bäckängskolan renoveras i år kan vi inte vara där i år och kommer istället att husera i kårens lokaler i gamla folkets hus. Därför kommer årets konvent bli ett lite mindre konvent med lite färre arrangemang än vad vi brukar ha.[...]

Det tänkta besökarantalet är 150-200 deltagare.

Naturligtvis kommer konventet att ligga under allhelgonahelen, dvs 3-5 november.

Såg att konventet har en egen hemsida, där finns nog all info om konventet du kan behöva. BSK 24

Det blir ett konvent 3-5 november nere på kårhuset (gamla folkets hus) mitt emot högskolan.

Fast i sedvanlig ordning har de ju inte direkt varit ute i god tid med information (eller ens med själva planeringsarbetet). Jag, kommer som vanligt försöka lära folk att spela Go där.

:tekopp:

/Ulfgeir

Fast i sedvanlig ordning har de ju inte direkt varit ute i god tid med information (eller ens med själva planeringsarbetet).

Den traditionen kommer jag ihåg från mitten av 90-talet och framåt. Varför förändra ett vinnande koncept? :gremwink:

Back