Om jag inte missminner mig så står det något om hur mycket SKY en bilmotor har... och sedan så finns juh tabellerna längst back i boken, där står juh priserna... fast så mycket mer står det inte om dom... du får använda hardware tills det kommer ut en fordons modul eller nåt..
Kolla in Neotech Hardware. Där finns hur många bilar som helst. Från vanliga småbilar till övermegajävliga gasturbinssportbilar. Där finns också en del motorcyklar.
Dessa är visserligen ursprungligen till N1. Men de torde gå att använda.
Neotech prylar jag har är NEOTECH HARDWARE.. Vilket innehåller bilar MEN det är ändå synd att N2 inte innehåller bilar *suck* något jag gärna hade sett.. NEOTECH NIPPON... Jeeep härlig modul specielt den där om Vektor stridsvagnen och alla stridskonster.. *hmm* gött.. OPERATION MANGALA Härligt biler och kartor på Mars stad.. Tyvär väldigt lite fakta om rymdflyget.. N1 och N2 Och N1 innehåller lite fordon.. Som jag i och för sig kommer att använda mig av MEN det är synd att N2 inte innehåller några standard bilar..
Underskatta aldrig en människas förmåga till aktiv dumhet !
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.