Nekromanti Brädspelet

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Inte mkt aktivitet här men kanske det finns någon med insikt på forumet som läser.. Är det någon som vet hur det ser ut med utsikterna för ett nytryck av brädspelet?
Har läst så oerhört mycket bra om det och är riktigt sugen på att testa det! Från vad jag läst är jag förvånad att detta upplägg inte blivit ny standard inom rollspel!
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Sjukt bra, den största förändringen av vårt spelande någonsin faktiskt.

Jag har frenetiskt försökt få svar om vad som händer, om det kommer en ny upplaga (den var på väg) och om det kommer att ges ut mer saker. För närvarande är det Totte som ger ut scenarion på regelbunden basis, han håller liv i spelet.

Jag tror att spelskaparna på Fallen Publishing har fokuserat på sitt datorspel. Jag, och de flesta önskar att de ska fokusera på rollspelet istället.

Om du bor i Stockholm så kan du och andra spela lifeboard med min grupp, vi gillar folk.
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Härligt att höra att det finns hopp! Får hålla tummarna. Ur mitt perspektiv är datorspelsmarknaden mättad för tillfället nu när Fallout 4 släppts, och allra helst ser jag att Fallen-gänget börjar satsa helhjärtat på Lifeboards-tillbehör till andra spel! :)
(Western IV tror jag hade passat som hand i handske med en Lifeboard!)

Bor inte i Sthlm, men tack för erbjudandet!
 

Dendron

Veteran
Joined
21 Mar 2014
Messages
7
Synd att det är så dött kring Op.Fallen för det är ett av de mest nyskapande spel jag sett på många år.

Ett lite board till Western nu när (äntligen) IV är ute vore grymt coolt.
 
Top