Nekromanti Borderline?

Jericho One

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
90
Location
Norrköping
Hoppas jag slänger in denna fråga rätt - vad har hänt med, det för mig iallafall, intressanta projektet Borderline som lanserades för en herrans massa dagar sedan?

På adressen http://www.border.tk fanns förut en liten sida med lite info. Den verkar vara borta nu.

Någon som vet - jag är mycket intresserad!
 

Jericho One

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
90
Location
Norrköping
Hoppsan - tackar för infon, borde kanske ha kollat själv om det fanns någon tråd på ämnet. En liten fråga till dig bara - har du tillgång till pdf:en som det länkas till i "din" tråd för den funkar inte. Inte ens då den kopieras och klistras i ett nytt fönster.

Maila den om du kan och vill till mig är du bussig. Adressen är heppohoop@hotmail.com

Tack för det snabba svaret förresten!

/H.
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Martin Annander, entomophobiac här på forumet är en av huvudpersonerna bakom Borderline. Just nu är han dock utan dator/uppkoppling så det kan dröja innan han svarar på projektets status.
 

Yvian

Warrior
Joined
22 Dec 2002
Messages
252
Location
Min borg i Consaber, på Uriens högland nära Narekh
Saknas ett "S"

Inte för att jag är insatt i det här, men prova att lägga till ett "s" i adressen, dvs. Http://www16.brinkSter.com/darkspire/borderline/testplay.pdf

Jag misstänker nämligen att Ento... va-han-nu-hette missade att skriva in "s":et i adressen.

Nu är mitt internet lite bråkigt, så jag kan inte kolla själv om länken funkar, men du kan ju prova å se.

/Yvian, som vet att Brinkster stavas med ett "s" :gremtongue:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jovisst, funkar länken nu [nt]

[color:\\"black\\"] [/color]
 
Top