Nekromanti Borås spelkonvent

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
Vad roligt. Vilka är rollspel.nu redaktionen? är det dom som har färgade namn? Neogames kommer för det vet jag :)

/Linus - Rollspelare
 
G

Guest

Guest
Alla som har lila namn är moderatorer på rollspel.nu. De har till sin uppgift att vaka över ett, eller flera, specifikt/a forum. För att ta ett exemlpel, Anders & Tove har lila namn; de är moderatorer för Western forumet.

Vi som är i redaktionen har olika lustiga färger på våra namn. Men om du surfar till http://www.rollspel.nu/redaktion/index.shtml så kan du läsa lite mer om oss. I annat fall så får du träffa de allra flesta av oss på Bsk...


Med vänlig hälsning,


Johnny



---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
"Lilla" jag kommer att släpa min tenta-stressade lekamen dit i alla fall, och i släptåg kommer jag ha en trave skumma göteborgare som jag har hittat lite varstans :)

/Tobbelobbe
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Frågor

Jag har faktiskt aldrig varit på konvent, men jag har gett mig på att börja nu. Om någon kunde upplysa mig lite:

När är det, är det för sent att anmäla sig, kostnad, osv.


"Ondska är svaghet
-Var stark."

Med dom orden lämnar han er.
Krigaren Arvidos.
 

Helio

Veteran
Joined
14 Jun 2000
Messages
85
Location
Göteborg
Var och När?!

Jag trodde att jag ställt frågan..
Var i Borås hålles den och När ( datum o klockslag)

"may the blood of your enemies stain the ground"
 

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
Re: Frågor

Sista anmälningsdag är i morgon Fredag men det går att anmäla sig vid dörren men det kommer att bli dyrare då. Mer information på www.sverok.se/bsk /Linus - Rollspelare
 

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
Re: Var och När?!

Var i Borås hålles den och När ( datum o klockslag)?

3-5 november kl 1000 på fredag till 1500 på söndag på engelbrektsskolan. Mer information på www.sverok.se/bsk /Linus - Rollspelare
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Visst har vi med figurspelet - det blir minst ett och kanske två bord:) Dessutom kör vi en rollspelsturnering med äventyret "Domen i Desperado", arrangerar "Rollspel på scen" (med äventyret "Ranchkrig i Hope City") och visar västernfilmer. Och inte minst, tar chansen att träffa en massa roliga människor som gillar spel precis som vi:)

/a & t

<A HREF="http://www.rollspel.com" target="_new">http://www.rollspel.com</A>
 

Helio

Veteran
Joined
14 Jun 2000
Messages
85
Location
Göteborg
Tack..

Men skammen är stor då jag kom på det själv efter ett tag, dock en brist att rollspel.nu icke annonserat ut detta tydligare...

"may the blood of your enemies stain the ground"
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Oops..

Nåja, jag börjar lite mjukt med GothCon istället... /images/icons/wink.gif

Ondska är svaghet
-Var stark.

Med dom orden lämnar han er.
Krigaren Arvidos.
 
Top