Nekromanti Boken om Misslor på webshoppen.

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Nu finns boken om Misslor att förhandsbeställa på Neogames webshop. Boken kommer att skickas ut den 16:e december.
Det blev lite tight med tiden fram till jul, efter dubbelbokning av trycktid, ändring av layout osv, men nu är allt äntligen klappat och klart.
Vi siktar naturligtvis på att denna bok ska bli hela sveriges "Årets julklapp". Tycker det är på tiden att denna prestigefulla titel tillfaller en rollspelsprodukt. :gremgrin:
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
Äntligen!

Den ska jag helt klart förhandsboka.

PS jag gillar den nya layouten på era omslag :gremsmirk:
 

Adams

Veteran
Joined
15 Sep 2007
Messages
67
Location
Visby
Det var verkligen härliga nyheter, själv har jag förstås redan hunnit förhandsboka (Vilket jag gjorde sekunden jag såg att det gick)

Kan knappt bärga mig tills jag äntligen får Missle boken.
 

Oreh

Warrior
Joined
21 Mar 2005
Messages
222
Location
Lindome (Göteborg)
Efter ett årtionde av väntan, trodde jag faktiskt inte att den skulle släppas. Men skam den som ger sig, Neogames tog sig i kragen och skrev klart boken! HURRA!
Låt oss nu ser vad det blev av det hela, väntar tills den 16:e dec, (alltså ännu en stund).
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Tack de senaste bilderna på misslor har fått mig helt att tänka om hur dom ser ut, tackar =)
nu blir det nog dags för förbokning här , lär bara konsultera ekonomin ^^
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Det var som tusan !
Äntligen så får man se & läsa om misslor...=)
Ska iaf köpa denna bok när den kommer i butik, eller om man kanske förhandsbeställer den...
Kul att den iaf är på G !
 

Torand

Veteran
Joined
13 Sep 2007
Messages
9
Location
Jönköping
Wunderbart!

Skönt med en ny modul.
Har lite böcker kvar att köpa in, bland annat denna ^^

Ni som sliter och svettas för Neogames skall ha credits för erat arbete! Uppskattas verkligen!
 

Legion

Warrior
Joined
22 Oct 2002
Messages
221
Beror helt på hur man resonerar. Vill du gynna tillverkningen mest, och företagen som ger ut, så köper du direkt från källan. Samtidigt så vill man ju att rollspel ska finnas ute i butikerna, och det finns faktiskt inte så många kvar i sverige längre, så det är väl värt att gynna det med.
Vad som skadar hobbyn, rent ut sagt, är fristående webbutiker som inte har en reell butik där man kan komma in, bläddra, sniffa, hitta nya produkter man inte visste fanns, och som tjänar pengar på försäljning utan att det finns något utbyte gentemot hobbyn som helhet.

Så, rådet är, köp av oss på Neoshoppen, eller från en etablerad "verklig" butik. Då blir alla glada ;D
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Dessutom kommer boken innehålla ett flertal äventyrsuppslag samt ett längre äventyr "Hålet i himlavalvet" som kommer kasta ljus på misslornas mörka förflutna.
så står det angående misslor på Neo hemsidan iallafall.
min undran är helt enkelt hur långt detta "längre" äventyr är?
hur många sidor av min älskade misslebok kommer det ta upp, 5?10?15? 43?

Bara undrar, är sugen på både boken och äventyret:)


/poseur kan inte få tiden att gå såpass fort så att alla eonbocker som han väntar på kommer ner i postlådan tillräkligt snabbt :gremfrown:
 
Top