Nekromanti Boken "Alver"

Galin

Veteran
Joined
30 Dec 2004
Messages
9
Location
Lamur
Hej, vet någon varför Neogames inte ska trycka upp fler ex av modulen Alver?
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
De alviska folken

På Neogames hemsida står det för övrigt:

Den slutsålda Alver: Förbannelsens folk kommer att ersättas någon gång under 2004 med en expanderad och reviderad modul med projektnamnet "De alviska folken". I boken finns mycket nytt material, exempelvis om det alviska språken, alvisk kosthållning och mathållning, ett helt kapitel om sunariskogen, alviska boninar och kartor över dessa. Mer info om detta projekt kommer troligen inte förrän i början av 2005.

/Emil
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Í din Djapoortråd fick du faktiskt en tillsägelse om att Söka innan du startar en tråd - så Sök! Detta har varit uppe kanske tio-femton gånger på forumet, en tråd alldeles nyligen (sida 2 tror jag). Jag vet att du är ganska ny, men jag vill ge dig detta råd ändå,,, För det är väldigt irriterande med en tråd rörande detta varannan vecka....
Sökmekanismen är väldigt enkel... Antingen skriver du in t ex De alviska folken på den längst ner på eonforumet, eller så klickar du på Sök bredvid Forumlista högst upp, och skriver in t ex vilket forum du vill söka i (Eonforumet), hur gammalt det skall vara (Alla inlägg), samt givetvis vad du söker efter - rekomenderar "De alviska folken" (utan citattecken).

-Hjalle
 

Magnus L

Hero
Joined
25 Dec 2000
Messages
1,042
Location
Göteborg
Re: De alviska folken

Enligt texten ska alltså boken komma 2004 men mer info kommer 2005? :gremlaugh:

Dom har några timmar på sig..öka takta sista kvarta alltså.
 
Top