Nekromanti bok

larsan

Veteran
Joined
9 Jun 2002
Messages
56
Location
Lund.Skåne
jag ska skriva en bok och jag vill ha lite hjälp va er den handlar om två armban
mer får ni veta om ni är snella :gremgrin:
 

don Larsson

Veteran
Joined
12 Oct 2000
Messages
67
Location
Örebro
"Hur kan de handla om två armband?" Låter varken mer eller mindre dumt än att skriva en bok eller göra en film om en ring!
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
=O =0

Va fan, ni kan ju fan inte jämföra Larsan med J.R.R. Tolkien!! Jag menar, visst, bara idén från början till sagan om ringen är fånig. men det beror ju också på vem som hittar ¨på den, och hur han skriver. jag har svårt att tänka mej larsan skriva en så bra bok! LMAO!!!! =) =)
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: =O =0

"jag har svårt att tänka mej larsan skriva en så bra bok! LMAO!!!! =) =) "

Där fick du
av mig. Man ska inte trycka ner folk, utan inspirera, hjälpa och bistå med respons. Att det är två armband i en berättelses fokus är inte ett dugg konstigt, vem som helst förstår ju att inte boken handlar om två armband som ligger och pratar med varandra, utan det är väl bara något som berättelsen kretsar kring.

Det kan förstås både bli en bra och dålig berättelse med den utgångspunkten, men man ska alltid ta folk på allvar och hjälpa dem med det de jobbar med. Även Tolkien har ju varit en oslipad författare en gång i tiden.

/Rising
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Arrrgh... så här kan det inte gå till

Rising har förvisso redan påpekat det, men det här är liksom helt fel stajl. Sån stajl kör vi inte med här. Du är liksom helt fel ute från början.

Förmodligen skulle du trivas bättre på ett nasseforum, eller på ett jänkforum, där nedtryckning är vardagsmat.

/Mogge
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Err

Nasseforum? Nu överdriver du väl ändå?
Jag stör mig också väldigt mycket på folk som skrattar åt andra över internet, men det är så lätt att skriva LMAO, han menade nog inget med det. Eller hur Sadaigh? Skicka ett PM om du vill snacka om det.
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Jag ber om ursäkt;

Jag ber om ursäkt om jag "trampade" på larsan. Jag skall skicka ett pm nästa gång istället. kan inte göra mer än att be om ursäkt.. Hmm, ja, så e det! Ursäkta
 
Top