SÄLJES Blood Bowl - inte till salu längre

Tuggback

Stjärnorna kvittar det lika
Hej, jag undrar om det är någon som skulle vara intresserad av att köpa lite saker till Blood Bowl, senaste editionen. Jag tror aldrig att jag kommer att komma igång och spela, och jag har inte riktigt plats hemma. Det som finns är grundboxen, inkl allt (figurerna ihopsatta), boken Death Zone, de båda odöda lagen, amazonlag, samt halflinglag, både GW:s och några modeller som verkar vara 3d-printerutskrivna. Utöver det har jag en handfull jättegamla modeller från BB 2nd ed, ett par halflings, någon dvärg, någon skaven och en goblin. Alla figurer är omålade/grundmålade. Allt finns i Stockholm men jag antar att det kan skickas.

Anledningen till att jag lägger upp här är för enkelhetens skull, annars blir det väl Tradera eller liknande. Jag ska räkna på vad som verkar vara en vettig summa för det hela men om någon hinner slänga upp ett vettigt bud innan jag är klar med det så kan jag nog ta det.

Allt gott.

kan nog vara intresserad av de lagen som inte kommer med boxen om du kan tänka dig att dela upp paketet. menar du att något av lagen är 3d utskrivna eller vissa figurer i de olika lagen?

Ja, det kan kanske vara värt det, boxen kan nog gå att sälja separat. Halflings består av gw:s lag + några åttiotalsfigurer + figurerna på bilden här. De andra lagen är GW:s lag. En tusenlapp för allt kanske?

Attachments

• Screenshot_20250528-223619.png
    Screenshot_20250528-223619.png
    1.7 MB · Views: 9
Hej, dottern verkar vara intresserad av att spela, och hon kan hävda bördsrätt så sakerna är nog inte till salu längre, sorry.

Back