Blood Bowl 3 - Pepeligan söker spelare

Massher

Keyboard Warrior
Joined
25 Apr 2014
Messages
42
Pepeligan söker nya spelare!



Gillar du amerikansk fotboll? (Nej? Det gör inte jag heller)
Gillar du fantasy?
Gillar du meningslöst våld?


Då ska du vara med i vår digitala Blood Bowl-liga som heter Pepeligan. Vi är en svensk Blood Bowl-liga, som tuffat på sen 2017 med ett stort fokus på community och att ha roligt tillsammans. Vi spelar en match per vecka på säsongsbas, en säsong är mellan 7-9 matcher beroende på spelarunderlag. Ä Vi använder oss just nu av spelet Blood bowl 2 men kommer att gå över till Blood Bowl 3 när det släpps den 23e februari. Allt du behöver är Blood bowl 3 på datorn så hjälper vi dig med resten, vi är flera erfarna spelare som kan lära ut grunderna i spelet vid behov också. Låter det intressant? Klart det gör!

Ansök till vår grupp på facebook för att gå med eller få mer information: https://www.facebook.com/groups/pepeligan/

Jag tänkte också passa på att bjuda på lite godis från vår hype master Adam. Vi ses på pitchen!
 
Last edited:

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,595
Location
Huddinge
[QUOTE="Massher, post: 1161840, ] Vi använder oss just nu av spelet Blood bowl 2 men kommer att gå över till Blood Bowl 3 när det släpps den 23e februari.

[/QUOTE]

Fattar jag rätt att nästa liga inte börjar förens 23 februari?
Jag är kanske lite nyfiken så återkommer.
 

Massher

Keyboard Warrior
Joined
25 Apr 2014
Messages
42
[QUOTE="Massher, post: 1161840, ] Vi använder oss just nu av spelet Blood bowl 2 men kommer att gå över till Blood Bowl 3 när det släpps den 23e februari.
Fattar jag rätt att nästa liga inte börjar förens 23 februari?
Jag är kanske lite nyfiken så återkommer.
[/QUOTE]
Vi kommer att börja någon slags specialsäsong (blir kanske något roligt format eller så) om ett par veckor när nuvarande säsong är slut men det är i Blood bowl 2 eftersom 3an släpps 23februari. Har du möjlighet så får du självklart hänga på om du vill lära känna oss lite 🙂
 

Massher

Keyboard Warrior
Joined
25 Apr 2014
Messages
42
Eftersom fransmännen inte klarar av att göra tillräckligt feta trailers så kommer här en hemmagjord trailer för Blood bowl 3 från Pepeligans hypekontor. Njut av en riktigt fet trailer så ses vi snart på pitchen!

 

Massher

Keyboard Warrior
Joined
25 Apr 2014
Messages
42
Nu har vi en anmälningstråd uppe i gruppen för de som vill vara med när vi går över till Blood Bowl 3:
 

Massher

Keyboard Warrior
Joined
25 Apr 2014
Messages
42
Då kör vi ännu en trailer som lyser upp lite i vintermörkret, luta er tillbaka och längta efter Pepeligans saltstänkta stränder


Jag är eventuellt intresserad men har tagit bort mitt Facebook-konto.
Jag förstår, vi använder facebook för att boka matcher. Vi kom fram till att det var enklast så när vi började eftersom det är mer hållbart för många att kolla in där än på ett forum. Skulle suget vara så starkt att du väljer att göra ett konto enbart för matchbokningar så är du givetvis välkommen.
 
Top