Block med hexagonpapper

70talarn

Veteran
Jag letar efter block med hexagonpapper för kartritning till klassiskt rollspel.
Idealiskt vore åtminstone två olika hexstorlekar, samt gärna "hex i hex", dvs en stor hexagon som täcker hela sidan och är fylld med små hexar.
Gärna A4-format eller däromkring, med hyfsad papperskvalitet så att man kan använda svart tuschpenna utan att det blöder igenom.
Det enda jag hittat är Amazon som har många alternativ, men jag har inte kollat upp dem närmare.
Tips och erfarenheter emottages tacksamt.

Jag köpte nyligen ett paket med två block med hexagon-papper från penstore på hornsgatan i stockholm. Tyvärr var det sista exet och de har den inte på sin hemsida. Länk till amazon för att se vad det var för produkt iaf:
Blackwing webstore

Amazon är ju ondskefulla utsugare : ) Jag undviker dem helt. Men så har jag också varit fackligt aktiv.
Undviker också Amazon så långt det bara går. Och det borde varje anständig människa göra.

Kolla på Squarehex. Jag har beställt där ett par gånger och det var fina grejer, men tror det kanske var innan brexit så kan eventuellt vara mer omständligt nu med frakt och så.

Back