Bli en romanförfattare (genom fusk) sommarutmaningen

Såg en grej: baksidetextens tredje styckes första mening saknar finit verb. Det borde vara "har låtit", va?

(Btw, har inte läst baksidetexten tidigare! Grym ju, vem har skrivit den?)
Fixar det. Tackar, den skrev jag, men blev en del omskrivningar innan det föll på plats. Det fanns ingen förens jag såg att vi behövde en.

Det här är lite dålig timing, för jag har typ den trassligaste ekonomin jag någonsin haft. Men givetvis vill jag ha en bok. När är deadline för att bestämma sig? Så kanske jag kan försöka ha löst saker tills dess.

Det här är lite dålig timing, för jag har typ den trassligaste ekonomin jag någonsin haft. Men givetvis vill jag ha en bok. När är deadline för att bestämma sig? Så kanske jag kan försöka ha löst saker tills dess.
Jag kan betala en bok extra till dig, så kan du skicka pengar till mig när du inte har den trassligaste ekonomin du någonsin haft.

@Celledor ändra min beställning till tre böcker.

Jag kan betala en bok extra till dig, så kan du skicka pengar till mig när du inte har den trassligaste ekonomin du någonsin haft.

@Celledor ändra min beställning till tre böcker.
Det är svårt att hantera glädje och tacksamhet när en känner sig som en freeloader till alla i ens närhet och allt är kejko, men jag blir så varm i hjärtat och tacksam av den här gemenskapen (och dig specifikt nu Häger <3) att jag sitter här lite gråtmild nu.

Du är fin ❤️

Det är svårt att hantera glädje och tacksamhet när en känner sig som en freeloader till alla i ens närhet och allt är kejko, men jag blir så varm i hjärtat och tacksam av den här gemenskapen (och dig specifikt nu Häger <3) att jag sitter här lite gråtmild nu.

Du är fin ❤️
Äschdå, vi är ju ett författarkollektiv har jag hört. Då hör det väl till att pynta en lunch eller motsvarande åt nån annan i kollektivet ibland.
♥️

(Och jag tänker att det är underförstått att det där om att ”skicka tillbaka pengar” bara är nåt man säger så att det är lättare för den andra att tacka ja. Jag ser det som en gåva)

Last edited:
Här kommer release kandidat 2
En del småfixat som har föreslagits samt ändrade innehållslistan så att den har sidnummer vilket jag tycker är nice att ha.
Omslaget är nu fixa... hade blivit lite tokigt :D

Just nu ser beställningslistan ut såhär:

Sidd 3st
God45 2st
Jocke 2st
Franz 5st
Kungfetti 1st
Parzewall 1st
Gustav Lorentz 1st
TobiasEkwall 1st
Rymdhamster 1st
Vimes 2st
Hägerstrand 3st
Celledor 5 st

totalt 28 st

Så då hamnar vi på tier 2
25-49 exemplar: 140,81 SEK st (inkl moms)

Möjligt att jag tar 2-3 till så det finns om någon övers ifall någon missat att de vill ha en eller behöver någon extra.

Back