Bli en romanförfattare (genom fusk) sommarutmaningen

Då kör vi utan den bilen och nu är filerna godkända på Bod.se...

Uppdaterat förslag är:
15,5 x 22 cm
232 sidor
Inbunden bok med limbindning, rund rygg och matt omslag
Vitt papper 90g

Detta är de priser vi betalar per exemplar för privata bokbeställningar från Bod.se (inkl. moms).
1-24 exemplar: 153,07 SEK
25-49 exemplar: 140,81 SEK
50-99 exemplar: 136,52 SEK
(Vi får se vart vi hamnar)

Jag lägger en beställning hem till mig och sedan distribuerar jag ut det till er. Antingen så postar jag vidare till er eller så kommer jag till LinCon och kan ta med mig böcker (om de hinner fram).

Angående frakten så kommer det bero på leveransmetod och hur många böcker man vill köpa. Den initiala frakten hem till mig fördelar jag ut per bok och sedan blir det en fraktkostnad hem till er.

Jag lägger även på en "hanteringsavgift" på 20 kr (ej per bok) för oförutsett skit som alltid dyker upp. Kommer lägga beställningen via Steel Cave Studio.

Så (Kostnad för böcker + Andel i frakt till mig + 20 + frakt till dig) kr

Så vem vill ha och hur många?
OBS! Detta är bindande! Jag kommer att kräva in pengar för (böckerna + 20) (swish är nog enklast?) innan jag lägger beställningen och hålla på böckerna tills frakten är betald (vilket kommer sen för jag vet inte vad den blir än).

Här är den senaste versionen som blir release kandidat 1, sista chansen att ändra något.

Taggar in alla som bidragit (tror jag fått med alla)
Men vem som helst får såklart beställa en bok :)
@Sidd
@God45
@Jocke
@Franz
@Kungfetti
@Parzewall
@Leon
@Gustav Lorentz
@TobiasEkwall
@Rymdhamster
@Quadrante
@Vimes
@Stämma
@Hägerstrand
@Anthrox
@Mærten

Om någon har ett bättre förslag på ovan upplägg så lyssnar jag gärna men tror det är rimligt och genomförbart.

Awesome! Vill absolut ha! Hur lång tid har vi på oss att bestämma antal exemplar? Skulle behöva kolla hur många nära och kära som vill ha ett ex 😊

Angående omslaget. Nu vet jag inget överhuvudtaget om boktryckning, men ser det inte bakvänt ut som det är nu? Att baksidan är på den sidan omslaget ska vara och vice versa?

Tjusigt, bra jobbat! Tar gärna ett ex

Edit: Jo det ser ut som om fram- och baksida hamnat fel. Får jag också föreslå att det petas in ett har i meningen "Författarkollektivet Mellan raderna har låtit sexton olika röster ge liv åt samma legend." på baksidan? Kanske till och med kursivera Mellan raderna?

Jag läser i stort sett bara digitalt idag (med dålig syn vill jag ofta förstora texten), så ingen tryckt bok för mig – men kul att den blir tryckt för er som ännu läser på papper!

Såg en grej: baksidetextens tredje styckes första mening saknar finit verb. Det borde vara "har låtit", va?

(Btw, har inte läst baksidetexten tidigare! Grym ju, vem har skrivit den?)

Last edited:
Back