Jim Profit
Warrior
Uck. Jag borde lärt mig att jag verkligen inte mår bra av att titta på Black Mirror... är bara två avsnitt in, men den här säsongen är, precis som tidigare, otroligt hemsk.
Det fanns svenskar som ville ta livet av sig för att jorden inte var som Pandora i Avatar… Så människor med mentala problem är inget unikt för amerikaner.Har sett amerikaner på Twitter som ser det som en flykt från sin dystopiska verklighet under Trump...
Väldigt bra säsong! Men som vanligt är det stora skillnader på de bästa avsnitten och de mindre bra.Bra?
Ja, förra säsongen var den svagaste.Jo, men det är fine. Jag tyckte dock hela förra säsongen (med något enstaka undantag) var rätt svag.
Tänk så olika det kan vara. Jag tycker S6 var bättre än både S1 oh S2. Bäst tycker jag nog S3 är.Ja, förra säsongen var den svagaste.
Helt ok med det! Det är väl lite poängen med Black Mirror, att de skall slå olika starkt beroende på betraktaren.Tänk så olika det kan vara. Jag tycker S6 var bättre än både S1 oh S2. Bäst tycker jag nog S3 är.