Nekromanti Black Duck!

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Tja, jag bör ha ett par ex av sista numret hemma i Borås. Kanske något annat också. Skicka adress etc. i ett privat meddelande får vi diskutera saken.

Nightowl, fn i Åke Rosenius' kök

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Nightowl, fn i Åke Rosenius' kök

Man har ju hört talas om köksteve, det har ju tydligen blivit mäkta populärt, men köksdator?

/Azagthoth
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
<I>Man har ju hört talas om köksteve, det har ju tydligen blivit mäkta populärt, men köksdator?</I>

I min förra lägenhet hade jag den i vardagsrummet, men det var lite jobbigt att försöka surfa och se på TV samtidigt. (-:

--
Åke
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
(OT) Re: Black Duck!

Tja, jag har min laptop i köket; där står ett av två bekväma datorbord i huset (på det andra står min gamla hederliga Mac) och dessutom finns det bara ett telejack och jag är alldeles för indolent för att skaffa en bättre förlängningssladd...

Sedan går det utmärkt att reptilhjärnesurfa och hålla ett öga på en kokande gryta samtidigt, liksom att äta normal ungkarlsmat samtidigt som man läser mail!

Nightowl

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
NU kommer jag ihåg..

Jag hade ju tänkt göra ett fansin en gång.. Som skulle heta Svartankan!

Ojojoj.. Jag hade ju ingen aning om hur jobbit det skulle va.. Jag var ung och dum!

Fasst jag fattade det rätt snabbt.. Det tog tid, och min kompis gjorde nada jobb så..




/RIKTIG Coolhet kommer från harmoni..
Och jag är cool! /images/icons/cool.gif
 
Top