Nekromanti Bishops Arms Folkungagatan

Herr Nils

Veteran
Joined
10 Aug 2014
Messages
63
Undertecknade avser att inmundiga dryckjom på förutnämnda ställe om fredagen den 28/8 vid pass 19;00. Ni bemyndigas att efter förmåga närvara.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Ehuru jag överväger om inte utvecklingen av en ölbastu vore betydligt mer effektivt för insupande av alkohol i en jämn takt utan att någonsin behöva sluta prata, inser jag att detta är ett framtidsprojekt som inte kan förverkligas här och nu. I så fall kan det eventuellt vara av intresse att införliva den jäsningsframställda alkoholen på det gamla sättet, via andnings- och talorganens tillfälliga ianspråktagande för vätsketransport till de gastrointestinala funktionerna.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Tröttheten är stor hos den här. Den här kommer därför trots tidigare förutskickade avsikt inte att bevista ovannämnda forumaktivitet i syfte att pekuniärt stödja utskänkning och produktion av jästa maltdrycker denna gång.
 

Herr Nils

Veteran
Joined
10 Aug 2014
Messages
63
Dryckes bröder, jag åberopar force majure
Är fortfarande kvar ute i skärgården. Har kolegor som är erfarenhets handikappade beppon. Så först nu får vi kontakt med omvärden.
Nästa båt går vid 21.30 så jag får passa denna gång.
Jag lyckönskar er i stimmandet och stojandet.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Riktig fälla det här! Lyckligtvis sammanstrålade ett antal forumpersonligheter på Brew Dog Södermalm och räddade kvällen.
 
Top