Nekromanti Bilder

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Jag har nu nästan skrivit klart mitt rollspel och har funderat på att lägga upp det på nån i sida i pdf-format eller nått sånt, men... jag har inga bilder och jag kan inte rita så där jätte bra... och därför undrar jag om det finns nån som har lust att rita lite fantasy blider till mitt rollspel?? Vill helst att bilderna skall vara i blyerts, även om detta inte är något krav.

/King Kromm
 

tobbetl

Veteran
Joined
2 Dec 2000
Messages
80
Location
sthlm, sverige
Jag kan gissa att du inte behöver miljöbilder i 3d men om det skulle vara så, så kan jag göra det.
Sen kan du kolla in tidigare forumet där finns det ett antal inlägg om personer som kan tänka sig att göra bilder.
(bifogar ett exempel på miljöer, fler exempel finns under inlägget Miljöer!)

/tobbe


Power to the Sword!<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by tobbetl on 2001-01-05 18:39.</EM></FONT></P>
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Kanske skulle du kunna göra en shyst logga?
inte för att jag har kommit på något namn än men endå... kommer ju endå att behöva e logga och ett namn är nog inte det svåraste problemet.

/King Kromm
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
speltestare sökes också

Jag kom just på att det vore kul om nån/några kunde tänka sig att testa spelet och kritisera det lite...

/King Kromm
 

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
Jag ställer gjärna upp med ett par bilder, kolla mitt tidigare inlägg för smakrov.

"Soylent Green is people!"
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Re: speltestare sökes också

Jag kan nog tänka mig att speltesta igen, men jag hoppas du kan ta kritiken, för den blir nog inte nådig! /images/icons/cool.gif

/Boboliwsy
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Re: speltestare sökes också

Tyckte helt enkelt inte det var kul den gången, samt hade en medspelare som jobbade sig, du vet vem...

/Boboliwsy
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
Re: speltestare sökes också

Lägg upp det på någon sida och sätt ut adressen här. Då är det säkert folk som testar spelet. I tanke på att massvis (massivs och massvis - många i alla fall) spelar mitt alldeles eget skitspel Burk Krig så är det inte så konstigt om folk spelet ditt med. Sålänge det inte är värre. . LOL

Mac - som inte orkat spela sitt eget spel än.
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Re: speltestare sökes också

Kanske, men om jag la upp mina dokument på nån hemsida skulle nog ingen förstå ett dugg av dem... just nu ialla fall... Så om ett par veckor... kanske mer, kanske mindre...

/king Kromm
 
Top