Nekromanti Bilder på SLP

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Finns det någonstans samlat bilderna på samtliga SLPs i Törnetronen? Hade tänkt kopiera och allt eftersom de träffas på ges till spelarna men det hade ju varit smidigare (och snällare mot mina böcker + mindre papper) om det fanns samlat någonstans. Kanske ngt för Järnringen att lägga ut på hemsidan?
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,225
Det finns. Varje del av Törnetronen har en fil med "SL-material", där finns bilderna från de böckerna. Övriga böcker får du nog ta kopia på, vad jag vet.
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Jomen där ser man! Utmärkt, men jag får lära mig leta lite bättre :wink:
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Inser ju att det vore fint att introducera Elmendra tidigt i kampanjen (under VV). Är det någon som ordnat en bild av henne i samma format som övriga bilder?
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Hubarth;n298112 said:
Inser ju att det vore fint att introducera Elmendra tidigt i kampanjen (under VV). Är det någon som ordnat en bild av henne i samma format som övriga bilder?
Hon är ju på framsidan av "Slocknad stjärna" (http://butik.jarnringen.com/shop/ws5/41105/art5/h5888/154345888-origpic-30ef1b.png), men behöver du hjälp kan jag kanske PM:a bilden ur bokens insida.

Jag hade en ambition om att försöka luska fram passande bilder i samma stil som Martin Grip, eftersom det fattas så många bilder på viktiga SLP. Men det har inte gått så bra, pga att han har en speciell stil.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Hon är även på omslaget till SL-materialet till Slocknad Stjärna som är gratis att ladda ner. Borde vara lätt att skriva ut och klippa till.
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Ja, tänkte om någon redan hade gjort sig besväret och kunde dela med sig? Någon som vet vad det är för typsnitt namnet är skrivet i?
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Hubarth;n298185 said:
Ja, tänkte om någon redan hade gjort sig besväret och kunde dela med sig? Någon som vet vad det är för typsnitt namnet är skrivet i?
Aha, ja det vore ju kul att veta.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Paal;n298637 said:
Mycket användbart!
Jag har också samlat på mig en massa lämpliga bilder på Pinterest men tyvärr inte kategoriserat utan bara i en stor hög.
https://pin.it/ygqkrc53xphr4k
Det gjorde jag med från början, men det blev så rörigt när jag försökte hitta det jag visste att jag hade sparat.
 
Top