Nekromanti bild

Moisak-Thul

Veteran
Joined
6 Jan 2001
Messages
19
Location
SWE, Kramfors, fridhemklan....
tja.

vart en aningens sugen på att själv rita bilder till folk som vill ha bilder på SLP's och dylikt... har så jävla mycket i mitt huvud nu, så skulle va skönt att få något att göra en stund... om ni vill så äre bara å maila mig lr skirva här.

prototype27@hotmail.com <---min mail

tänkte visa er en teckning åxå så ni ser vad jag går för
 

Ryng Silverkorp

Veteran
Joined
31 Jul 2001
Messages
137
Location
Eskilstuna
Snygg!

Helt klart en schysst teckning, jag gillar din stil. Jag illustrerar själv en del,, typ SLPs och sånt.

Jag håller på med ett litet embyo till ett lite speciellt rollspel och är väldigt intresserad av att skaffa mig illustrationer till detta "hobbyprojekt". Jag har själv gjort en hel del illustrationer, men skulle gärna vilja ha idéer om vissa varelser och övrigt i illusterad form, från andra.

Mitt hobbyprojekt har en något säregen kategori, det är en blandning av Sci-fi och fantasy. Låter detta intressant får du mycket gärna skick en illustration på vad som helst utifrån den knapphändiga info du fått.

MVH

Ryng
 

Ares

Veteran
Joined
9 Jan 2002
Messages
59
Location
Täby
Oh, tjenare det där såg ut som en gammal kinnesisk krigare...
Men jag måste medge den var rätt snygg!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
gammal

Men, men, den där har jag asett förut...

Trevligt att nån annan åxå tyckte det för jag kan ge mig f*n på att jag sett bilden tidigare ................................ nånstans.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: gammal

"Trevligt att nån annan åxå tyckte det för jag kan ge mig f*n på att jag sett bilden tidigare ................................ nånstans."

Du såg väl precis som jag bilden här.
 

Sir Smokealot

Veteran
Joined
22 Jan 2002
Messages
17
Location
Lund
Känner igen den...

Om du nu har gjort den, så kan jag säga att du e jävligt duktig! Fast om du e bättre än mej, det vette fan! /images/icons/smile.gif
Satan! Måste fixa scanner!
 
Top