Nekromanti (BIDRAG) Storebror

Jonas Ferry

Swordsman
Joined
22 Feb 2005
Messages
447
Location
Stockholm
Att vara med i Storebror är det självklara första steget mot kändisfester, en musikkarriär och att bli programledare för ett spelprogram med sändningstid på eftermiddagar. Tillsammans med andra deltagare kommer du att bo i ett hus fyllt av tv-kameror som bevakar allt du gör. Ditt mål är att vinna publikens gunst genom att synas och höras mest med galna upptåg och vilda utspel. Kommer du att bli den som är sist kvar i storebrorhuset?
 

SunTzu_UBBT

Veteran
Joined
14 Feb 2002
Messages
15
Location
Linköping
Har provat detta med, vi var dock bara tre personer så det fungerade sådär, kan nog vara värt att prova om man är ett större gäng (5-6 minst).
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,604
Location
Helsingborg
Kommentarer: Storebror

Jag har faktiskt inte så mycket att säga om det här bidraget.. ... Nu har jag funderat i en minut.. Två minuter.. Det är en rätt negativ inställning som dogmat ger åt fenomenet/landsplågan dokusåpor.. Faktiskt, jag har inte så mycket att säga, annat än att jag kanske saknade lite beskrivningar över hur man skulle gå tillväga.. Vissa saker kan ju halvlajvas (armhävningar, gräl, snaskförbud) medan andra inte kan halvlajvas (knulla, pissa på sig)..


Storebror
Första intryck: 3
Grundidé: 3
Regelsystem: 3

En dokusåpetävling.

/Han som nog ska ta en (tupplurs)paus, för det här var andra bidraget i rad som egentligen inte gav något intryck
 
Top