Varulv [BH III] - R3

Orkar inte mer!

GRATTIS BYN!

GRATTIS ANTHROX!! ❤️❤️❤️

(Ja, ni hade rätt, jag hoppsdes enfaldigt på att ni skulle börja misstänka andra, men tji fick jag. Sorry @Brynolf)

((Nej @Sysp det här är ingen fake over, jag har PMat @damogn att vi ger upp!))

Puh, väl kämpat Basse. Ledsen att jag försvann hela kvällen. Men senoritas snurrar inte sig själva.

Och hade jag varit med och försvarat mig hade det ju inte gjort någon skillnad ändå, byn var verkligen på hugget. Anths analys var 100% spot on. Jag tar av mig alla hattar jag äger. Nästa gång jag är ulv ska jag ljuga i varenda mening.

💪

Jävligt solid by. Anth var MVP förstås men byn som helhet gjorde ett bra jobb med att hålla fokus på rätt personer, gröna sig själva och varandra.

Det var lurigt av Brynolf och Basse att dreva och misstänka varandra, men byn föll inte för det.

Jag tror det var tur att ulvarna mördade mig, för från läktaren vacklade jag betänkligt angående Basse i R3. Varför valde ni mig för nattmordet?

💪

Jävligt solid by. Anth var MVP förstås men byn som helhet gjorde ett bra jobb med att hålla fokus på rätt personer, gröna sig själva och varandra.

Det var lurigt av Brynolf och Basse att dreva och misstänka varandra, men byn föll inte för det.

Jag tror det var tur att ulvarna mördade mig, för från läktaren vacklade jag betänkligt angående Basse i R3. Varför valde ni mig för nattmordet?

Kom in i efterspelstråden vetja, det är där byfesten är 😉

Back