StradhLestat
Möjliggörare
Ja det.är just det.Sysp brukar väl vara rätt duktig på att gräva? När han spelar nykter dvs
Jag har intenuppfattat honom som lika grävande/analyserande som normalt
Ja det.är just det.Sysp brukar väl vara rätt duktig på att gräva? När han spelar nykter dvs
Eller att du och Brynolf är ulvar tillsammans och du målat in dig i ett hörn.Och ja, 6-1 och stiltje tyder på nöjda ulvar.
Jag förstår inte vad du ser som så rödande i mitt spel?Eller att du och Brynolf är ulvar tillsammans och du målat in dig i ett hörn.
Det gör jag inte, jag ser att du och Brynolf kan vara ulvar tillsammans. Om Brynolf inte är ulv är jag nog 95 % säker på att du är grön. För jag har mycket svårt att tänka mig att en ulv klickar in startröst på ett sånt drev som riskerar att stagnera. Nu kunde du ju förvisso inte veta att jag skulle kanindimma Brynolf, men ändå. Och efter dig vet jag ju att vi har två bybor som la röst på Brynolf.Jag förstår inte vad du ser som så rödande i mitt spel?
Nu är det här en fjäder som blivit en höna som blivit en hönsgård och som riskerar att bli en fågelinfluensa!Tror inte heller att jag kan gröna mig särskilt och kommer vara konstant misstänkt så har inga problemcmed att ni röstar ut mig för att minska variablerna men jag tror på att Basse Brynolf absolut kan vara en görbar duo.
Jag kan se hur SL tänker att hon ju borde läsa anmälningstråden och dessutom se att hon pingats som spelare i R1 och därför inte skickat något PM.Hur ser ni på att Caesar fick åtta sestertroreteteier extra mot att Big Mama fick vara med + Big Mama menar att hon aldrig fick något PM?
Okej, Basse är ju 100 % ulv. Inga bybor fick PM.Hur ser ni på att Caesar fick åtta sestertroreteteier extra mot att Big Mama fick vara med + Big Mama menar att hon aldrig fick något PM?
bra fångat i sommarvärmenOkej, Basse är ju 100 % ulv. Inga bybor fick PM.