Vimes
På hundpromenad
Känns den här analysen rimlig som förstaposten från tredje spelaren inne i partiet, 09.23 en måndag morgon i juli?
Ja.
Känns den här analysen rimlig som förstaposten från tredje spelaren inne i partiet, 09.23 en måndag morgon i juli?
Håller med om Anthrox. Tyckte även du har spelat grönt, framförallt i början på R1 och nu senaste posterna i R2. Jag undrar lite över Fjodor, han är svårlästNån gång ska vara första, nu har även jag skrivit i fel tråd! Sorry.
Detta skrev jag i R1 nyss:
En annan notering: jag tror Anthrox är grön. Jag tycker att en del av hans kejsande mot Brynolf är lite tunt och sådär, men det ser byboigt ut alltihop.
Så:
Brynolf + Sysp?
Brynolf + Basse?
Nått sånt
Vi fick väldigt lite info av nattmordet tyvärr, Sidd som outad siare var ju given i och med köpt bautasten och säger inget om hur ulvarna tänker.
Jag har fålig koll på reglerna, men förklara för mig som om jag vore lärare i musik hur ni ksn veta att Bautasten är köpt? Alltså stradh etc men kan vi verkligen vara helt säkra?Sidd som outad siare var ju given i och med köpt bautasten
- har spelat lugnt, klokt och grönt (vilket jag nog förväntar mig av honom oavsett fraktion) men saknat typ konstruktivitet och kreativitet
- för min del är han högst upp på önskelistan över spelare man vill ha på sitt (ulv-)lag (tillsammans med Sysp kanske)
Finns framförallt två anledningar att jag frågar.@Basenanji Är du solo-Ceasar igen?
Mm, det svårläsigaste är väl att @fjodorsenuba ändå dyker upp?Jag undrar lite över Fjodor, han är svårläst![]()
Alternativet är att Stradh ljuger om att han är väktare. Vilket skulle betyda att BM var väktaren men inte sa nåt. Halvtroligt va?Jag har fålig koll på reglerna, men förklara för mig som om jag vore lärare i musik hur ni ksn veta att Bautasten är köpt? Alltså stradh etc men kan vi verkligen vara helt säkra?
Jo det var frånvaron jag syftade på om det inte framgick.
nja inte ens halvtroligt med tanke på hennes inlägg att det skulle kännas fel att rösta ut nån random. Sitter man på en powerroll får man väl ändå försöka lite hårdare att vara med i partiet. OCH som power måste ju SL ha skickat PM. (om inte SL hatar byn vilket jag inte håller för 109% omöjligt)Alternativet är att Stradh ljuger om att han är väktare. Vilket skulle betyda att BM var väktaren men inte sa nåt. Halvtroligt va?
För att dra den rövaren, så borede det förutsätta att jag (eller annan) visste att den som åkte (BM) var väktaren?nja inte ens halvtroligt med tanke på hennes inlägg att det skulle kännas fel att rösta ut nån random. Sitter man på en powerroll får man väl ändå försöka lite hårdare att vara med i partiet. OCH som power måste ju SL ha skickat PM. (om inte SL hatar byn vilket jag inte håller för 109% omöjligt)
så @Basenanji jag tror inte vi kan bli mycket säkrare på att bautastenen är köpt.