Varulv [BH III] - R1

Ska vi outa siare? Och i så fall när?
Nu är ju lite vanskligt eftersom ulvarna lär ha mord idag. Men senast imorgon skulle jag säga.

Sen väktaren är lite svårare. Om det visar sig att förmågan funkar ska han förstås sitta still. Och han ska ju gärna skydda BB R3. Men det kan han förstås lika gärna göra som outad, egentligen.

Har nu fastnat vid den här posten ett par gånger och funderat.

Första meningen☝️ tycker jag hänger lite i luften.
Är det en slask från en ulvtjatt?
Och försöker Basse här distansera sig från Anth?
Mycket att vrida å vända på i den Basseposten.

Gör så här förnu.

Röst: @Basenanji
Oj, här läser vi spelet väldigt olika Sidd.

Det är väl ganska uppenbart att mening 1 och 2 hör samman? Är det bristen på stor bokstav som får det att pingla? Tyckte det var väldigt lite att vrida på i den posten.

Det enda din post gjorde var att ge mig en känsla av att du försöker rädda BM och behöver en anledning att rösta på Basse.

Nu är ju lite vanskligt eftersom ulvarna lär ha mord idag. Men senast imorgon skulle jag säga.

Sen väktaren är lite svårare. Om det visar sig att förmågan funkar ska han förstås sitta still. Och han ska ju gärna skydda BB R3. Men det kan han förstås lika gärna göra som outad, egentligen.
En cool grej (TM) som väktaren kan göra är att outa den rundan han "ska" väkta BB7. För då står ulvarna där med skägget i vinbägaren och undrar om väktaren kommer väkta BB7 på riktigt, eller sig själv.

En cool grej (TM) som väktaren kan göra är att outa den rundan han "ska" väkta BB7. För då står ulvarna där med skägget i vinbägaren och undrar om väktaren kommer väkta BB7 på riktigt, eller sig själv.
Ja precis. Sen vet vi förstås inte om det finns bautastenar i spel.

Jo, tanken har slagit mig att när det är för många gröna mål så är det säkrare att outa väktaren för då är det osäkrare för ulvarna att sikta. Bra fångat 👍

Hmm, visst har vi haft flera spel nu där någon missat en hel runda? Har se varit bybor då?

Oj, här läser vi spelet väldigt olika Sidd.

Det är väl ganska uppenbart att mening 1 och 2 hör samman? Är det bristen på stor bokstav som får det att pingla? Tyckte det var väldigt lite att vrida på i den posten.

Det enda din post gjorde var att ge mig en känsla av att du försöker rädda BM och behöver en anledning att rösta på Basse.

@Sidd Jag såg att du la en skrattemoji på den här posten. Förklara hur du menade om du nu är grön så jag inte drevar dig helt felaktigt baserat på främst en olycklig post?

Back