Brynolf
Ständigt DTF
@StradhLestat och @BiobunkerVII vore fint att höra ifrån nu, det var ett tag sen. Hurdant är vädret? Ligger era röster bra där de är?
Fastnade med familjen och blev lite frånvarande. BM ser utbatt ryka och visst, jag kan inte klaga på det pga total inaktivitet...men jag gillar heller inte att rösta med drev utan substans bara för att. Jag ligger kvar. Så böir det också tydligare om någon försöker röra till set i geytan.@StradhLestat och @BiobunkerVII vore fint att höra ifrån nu, det var ett tag sen. Hurdant är vädret? Ligger era röster bra där de är?
Hon är väl bara inaktiv?Det här narrativet att bm skulle vara ulv känns jättekonstigt och ulvigt. Var kom det ifrån?
Hehe, tja det är ju absolut en taktik att välja ut ulvar som annars som bybor hade drivit byn. Jag minns dock inte någon gång som en sådan ulvuppsättning faktiskt vunnit.Brynolf
Anthrox
Vimes
Pja, det var nåt om 30% grön och därför 30% röd, minns jag.Det här narrativet att bm skulle vara ulv känns jättekonstigt och ulvigt. Var kom det ifrån?
Jag vet nog inte ens vad ordet betyderSaknar tålamod![]()
Nej och det är väldigt mycket tvek nu här i R1.
Nu har alla åkt så jag kan spela lite. Hade inte ens koll på arr rundan tog slut 21 och inte 20, så det var ju en trevlig bonus
Har nu fastnat vid den här posten ett par gånger och funderat.nä surt att åka ut på så här dåliga argument.
@Anthrox är det verkligen ulvigt att vilja diskutera farliga ulvar?
Det är nya metat, ingen säger något av värde så ingen kan haka upp sig på något någon sagt, och sen röstar vi ut Fjodde när krutet lagt sig.Känns som det är sidor av snömos, är det såhär det blir när det är aktiva ulvar och frånvarande by?
Jag tycker siaren ska snajpa sista sekunden på rundan, så vi vet vem det är för nattmordet och har koll sen till R2.Ska vi outa siare? Och i så fall när?
Det här kan en ju göra, men inget direkt av värde har ju sagts än så vetefan vad de hade gjort för skillnad.Rödgrönlistor?