Impetigo
Ärkebiskop
Varför är inte @StradhLestat ett alternativ för hängning?
Klart han är. Rösta så kanske det händer nåt kul.Varför är inte @StradhLestat ett alternativ för hängning?
För att jag är grön?Varför är inte @StradhLestat ett alternativ för hängning?
Fuck it we ball?Varför är inte @StradhLestat ett alternativ för hängning?
Jag tror inte Sysp skulle vara kvar om han varit ulv. Om man inte hinner spela är det inte så shysst om man bara är två ulvar, som vi gissar, att lämna walk over på detta sätt.Ni kan med andra ord rösta ut mig om ni vill, jag lär inte bli mördad. Men det är en död runda för byn.
Vi testar då?Fuck it we ball?
Budskapet i det här inlägget rimmar väl inte jättebra med att rösta för att hålla sig kvar i spel?Jag kan flytta, jag har bara sjukt dåligt tid med spel.Borde inte anmält mig med facit i hand men det är vad det är.
Min inaktivitet har inget att göra med att jag är bybo eller ulv. Dock ger den ju mig väldigt dåliga möjligheter att gröna mig, något som jag brukar vara hyfsad på med aktivt spel.
Jag tror ni inser att det här inte hade varit hur jag spelat om jag var ulv. Enda gången jag varit ulv var det första partiet jag var med i (VALulv) och då flög jag fint på genom partiet under nybörjarmanteln. Därefter har jag varit bland de som postat mest i varje omgång. Att inte ens försöka vara aktiv om jag blev ulv den här gången verkar otroligt korkat.
Faktum är att jag är bybo (vanilj som jag redan råkat outa), tömd på energi och mest en trafikkon att runda i det här spelet för det kommer bli ännu värre lågflygande från och med fredag morgon.
Röst: @Hägerstrand
Jag blev bara så orolig för hur det skulle gå med Vimes om Hägern åker ut som ulv!!Så kommer m ihåg detta..även om röstordningen ser tvärtom ut. Det var impe som börjDe försöka dreva på mig här nu
Vimes må ha lagt första rösten, men det startade med impe
Åker Häger som ulv kan vi leva med att torska en runda på att rösta ut mig! No worries!Jag blev bara så orolig för hur det skulle gå med Vimes om Hägern åker ut som ulv!!![]()
Ägna sista minuten åt att sammanställa länkar till inläggen!Är det på riktigt bara jag som tyckte att BB7 reagerade otroligt misstänkt när jag pokade honom? Kolla på det nästa runda är ni gulliga.