Varulv [BH II] - R1

Octagonal

Swashbuckler
(jag vill mest ha en påminnelse till framtida rundor om att jag misstänker Häger, för det är så lätt att glömma bort det annars)
Vill du påminna oss andra? Kan du inte anteckna ner det åt dig själv? Du kan också skriva i tråden att för övrigt misstänker jag även Hägern. Skumt att lägga en röst såhär sent om du inte kan tänka dig att rösta ut Hägern kan jag tycka.

StradhLestat

Swashbuckler
Vill du påminna oss andra? Kan du inte anteckna ner det åt dig själv? Du kan också skriva i tråden att för övrigt misstänker jag även Hägern. Skumt att lägga en röst såhär sent om du inte kan tänka dig att rösta ut Hägern kan jag tycka.
Jag har oxo hägern på min radart...men det där kändes nästan som en "distansseringsröst".... Såg inget skäl för den här

Basenanji

postd20modernist
Fan, jag har helt uteslutit många romare men nu med @Anthrox tankar om ingen ulvmiller i spel börjar jag undra om jag tänker för snävt!

Är tre ulvar helt uteslutet av någon logisk förklaring?

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Jag kan tänka mig att rösta ut hägern, men jag tror inte det kommer hända femton minuter innan rundans slut. Varför skulle det vara ett problem i att jag lägger fram saker transparent i tråden? Röster fastnar i verktyget och är enklare att hitta.
Nu börjar du också greppa lite väl långt efter dina halmstrån tycker jag allt.

Vimes

Gallerix
Fan, jag har helt uteslutit många romare men nu med @Anthrox tankar om ingen ulvmiller i spel börjar jag undra om jag tänker för snävt!

Då kan de bara ha nattmord varannan runda.

(Inte uteslutet men inte så bra (tycker jag))

StradhLestat

Swashbuckler
Jag kan tänka mig att rösta ut hägern, men jag tror inte det kommer hända femton minuter innan rundans slut. Varför skulle det vara ett problem i att jag lägger fram saker transparent i tråden? Röster fastnar i verktyget och är enklare att hitta.
Du vet lika väl som oss andra att det vanliga verktyget inte är i drift....
Med "bokmärkesscriptet" ser jag bara senaste rösten....

Octagonal

Swashbuckler
Jag måste få fråga när du själv säger att det är för att du inte ska glöma bort. Ologisk förklaring bara. Har inte sagt att det gör dig till ulv.

Anthrox

Kulturvetaringenjör

Inte ur ett vakuum. JC kan ha känt att det blev mest effekt med tre ulvar och mord varannan runda, för att det inte gått att göra mycket mer med menyn och inte vetat om hur rollerna fungerat/reflekterat över hur rollerna kan ha påverkat ulvlaget. Men jag tror att det mesta i menyn är för dyrt för att JC vågat kosta på sig en miller, för att det i de flesta konstellationer innebär avkall på nattmorden.