Varulv [BH II] - R1

Sidd

”Bybo”
Så valet mellan Sidd (min potentiella rekryt) eller det enkla målet Vimes?
Det är helt sjukt vad du spelar rött Brynolf när du är grön. Börjar bli nojig att Brynolf är rekryterad precis som någon sa tidigare i rundan...

Röst: @Sidd

Stradhtåget har gått, där har det fiskats. Jag tror inte Vimes är röd, och jag kan tänka mig Sidd kan vara romare...
Snälla fjodde läs min post R1:542

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Vad har Vimes gjort för grönt förutom att kalla mig skit å skriva att jag ska åka som bybo?
Han har spelat bra mycket mer stabilt byboigt än vad exempelvis du och BM gjort.
Morsan som alltså är ännu mer ”jag böjer mig inte för nån jävla byvilja jag röstar den jag tror” är plötsligt som nån jävla MAGA-fjant ”Brynolf har sagt det”
@Brynolf har ju inte ens motiverat sin röst, det här är ju oseriöst av Octa och BM.
Sidds röst är ju inte konstig han är på väg till snaran

Octagonal

Swashbuckler
Alltid lätt för missförstånd över webben.

Vi ska få ut ulvar. När det blir tjafsigt är det oftast bybor som blir lacka på varandra. Det värsta som kan hända är att man åker och får en lite lugnare vecka framför sig 😇

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Om ni nu tycker att Sidd och Octa teamar så är det väl idioti att rösta ut den ena och Sia den andra.
Sätt färg på en av oss räcker väl då👍
Du har kört ganska mycket på det här försvaret, men åter igen: Ni kan ju vara ulvar var för sig med.

Octagonal

Swashbuckler
Vi måste komma ihåg att detta fortfarande är R1 och att alla har sjukt dålig koll på upplägget förutom möjligtvis ulvarna.

Ingen är säker på någons färg.

Möjligt att mitt röstbytande och kaosiga spel denna runda inte tjänar byn. Det får framtiden utvisa.

Om ni vill sia mig för att bli på det klara så är siaren mer än välkommen att göra detta.

Vimes

Gallerix
Obs/ps om vi röstar ut Sidd som ulv och siar Octa som grön verkar det inte helt osannolikt att Octa är ulvmiller.

Brynolf

Orange
Om ni nu tycker att Sidd och Octa teamar så är det väl idioti att rösta ut den ena och Sia den andra.
Sätt färg på en av oss räcker väl då👍
Om väktarn och siarn hinner, skulle jag föreslå att byta till någon som inte är så förknippad med den vi ska hänga.

Kör på Häger istället vettja.