Varulv [BH II] - R1

Vimes

Gallerix
Lite sen till festen, men visst diskuterar ni builden två ulvmillers och nattmord varannan runda?

Kan Johan Carlsson att välja samma sak två gånger? @damogn

(isf kan solo-JC ha 1,5 nattmord/runda)

Sidd

”Bybo”
Snyggt försök att få det till att det är de här alternativen som gäller:
Alt 1Vimes byboSidd bybo
Alt 2Vimes ulvSidd bybo

istället för
Alt 1Vimes byboSidd bybo
Alt 2Vimes ulvSidd bybo
Alt 3Vimes byboSidd ulv
Alt 4Vimes ulvSidd ulv

vilket det ju egentligen är.

Nu vet jag att @BiobunkerVII inte är dum i huvudet och fattar det på egen hand, men det är ytterligare ett exempel på hur din "sköna och fladdriga stil" mest är self serving och brunsmetar alla som pressar dig.
Nu är det väl inte jag som postar saker om andras stil eller kallar för troll och andra tillmälen men visst du vill hellre att jag ska bort som bybo tom så du får fortsätta oemotsagd med öknamn osv
Jag får väl ta med en flaska av rommen jag stulit från Bb7 å bjuda på den 24e så du chillar ner lite🙏

Basenanji

Basinixus
Med stor reservation för fel

Basses röstsammanställning
Obs! Röster ej i kronologisk ordning

Stradh (4) Fjodorsenuba, Hägerstrand, Basenanji, Biobunker
Sidd (4) Vimes, Octa, Anthrox, Impetigo
Impetigo (3) Sysp, Sidd, Sömniga Isaac
Anthrox (1) Stradh
Vimes (1) Big Mama

Ej röstat: Brynolf

Basenanji

Basinixus
Några tankar om röstningen hittills:

@Sysp och @Sömniga Isaac är ganska frånvarande och har knappast använt rösterna för att åstadkomma något. Är ni nöjda med era röster?

Stradhs röst på Anthtox är postmodernism. Bill du ha det så verkligen?

Tre röster i nuläget på @Impetigo! Har jag missat något? Är han så suspekt? För vad?

Anthrox

Kulturvetaringenjör
Kan ha fel, men är inte två av rösterna på Impe "kom in i spel"-röster från när han var frånvarande?
Jo, så var det. Mycket möjligt att ulv-Sidd försöker få Impe att se ut som ett legit drev men det är det inte.

Sidd

”Bybo”
Jo, så var det. Mycket möjligt att ulv-Sidd försöker få Impe att se ut som ett legit drev men det är det inte.
Jag hade ingen koll på vem/vilka som röstade på Impe när jag gjorde det. Trodde jag var själv med det då så det fanns ingen tanke om att jag skulle följt nån annan. Kolla istället varför jag gjorde det. 🙏 Om ni inte orkar även fast ni röstar på mig så kan jag svara upp👍

Basenanji

Basinixus
Nu är det sex timmar kvar av rundan. Sidd och Stradh verkar vara huvuddreven. Är vi nöjda med det? Kan vi få ut mer information ur rundan?

Jag vill nog mest se livstecken från @StradhLestat men om han är ensamilv kan jag förstå att han ger upp.

Stradh! Snälla, motivera din röst en gång till!

StradhLestat

Swashbuckler
Kontorsdag idag som sagt...får läsa ikapp ikväll och se vad jag kan få ur mig för slutsatser....just nu hinner jag inte läsa vad som skrivits, analysera eller formulera ngt vettigt

Vimes

Gallerix
Tycker ändå Sidd försvarar sig ganska bra emellanåt, får se hur han spelar om han har mindre heat på sig.
Stradh är en rimlig utröstning, men jag skulle gärna se dig ge ett exempel på när Sidd "försvarar sig ganska bra". Kan du citera ett sådant?

Hägerstrand

Ballofix
Kontorsdag idag som sagt...får läsa ikapp ikväll och se vad jag kan få ur mig för slutsatser....just nu hinner jag inte läsa vad som skrivits, analysera eller formulera ngt vettigt
Fast du är ju uppenbarligen inne och läser löpande, för det tar dig inte många minuter att reagera när du får en röst på dig.

damogn

Hero
Min röst på Sidd har inte räknats med va, så 3-3 egentligen. Men 4-3 till Stradhs nackdel nu i och med BB7:s röst.
Den har räknats, men den har räknat den som "Sidd - text" eftersom du skrev annat på samma rad. Om du kör rösträknaren kan du se hur den räknar. Du kan rösta igen om du vill ha tydligare statistik.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Sen är det ju lite intressant att både @Sysp och @Sömniga Isaac som ligger med röst på samma ställe har gått AFK sen igår.
Jag skulle kanske flaggat för det tidigare. Är i NP tider och sluttampen så min tid på dagarna är begränsad då jag inte har möjlighet att kika in så mycket. Ska kika närmare nu på vägen hem och vara mer aktiv. Har dock läst lite vid några tillfällen.

Återkommer snart med tankar, funderingar och reflektioner.