När jag först var Julle i förra BH (innan jag fick bryta) så ifrågasatte jag upplägget. Jag påpekade alternativ som var för starka till ulvarnas fördel och
@damogn justerade bort dem. Så upplägget kan ifrågasättas, men jag tror det är troligare att man gör det i den sitsen jag hade än om det är en tuff meny för Jularbo-Kalle.
Men:
JÄTTEMÅNGA GREJER passar i mitt huvud om det är
@Big Mama som Julle och
@Octagonal och
@Sidd som ulvar.
(0: Sidd och BM spelar på ett sätt som får mig att misstänka dem generellt. Punkt 0 då den inte har med konspirationen som helhet att göra)
1: Den familjen verkar umgås tätt. I parisspelet fick BM panik över att Sidd skulle sett något på hennes dator när han plötsligt dök upp hos henne. Om man får välja ulvar kan man välja varandra för att slippa det scenariot.
2: Sidds första handling är en distanseringsröst på BM
3: Octagonals konstlade försvar av BM
4: Den här diskussionen som jag hittade när jag
hackade wrnu's servrar fritt hallucinerade innan jag druckit mitt morgonkaffe
BM: "Hej pojkar, nu ska vi ulva tillsammans, kul va?"
Octagonal: "Hej, men shit, har vi bara ett halvt nattmord på ett i övrigt helt konventionellt balanserat varulvsupplägg? Protesterade du inte när du fick den menyn?"
BM: "Kan man göra det?"
Sidd: "Man kan ju alltid prova

"
BM: "Åh, men tror ni vi kan få Isaac misstänkt på att Julius Caesar är en spelare som INTE skulle ha protesterat?"
Liksom... Guys? Allting passar?
Men jag vet, när allting passar så har man stirrat för långt ner i avgrunden och drabbats av vansinnig hybris.